Tijdelijk (1 a 2 maanden) internet nodig voor thuiskantoor.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snellejanus
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-02-2021
Hallo! Mijn situatie: ik woon tijdelijk op mijn huidige adres, voordat ik doorverhuis. Ik had hiervoor een jaarabonnement bij Ziggo afgesloten dat afgelopen vrijdag had moeten ingaan, met als doel dit abonnement mee te nemen wanneer ik doorverhuis. Nu zijn er 2 dingen gebeurd:

- Het systeem van Ziggo heeft een puinhoop gemaakt van mijn bestelling. Het was om een of andere vage reden door de war gaan lopen met de bestelling van iemand anders. Meerdere keren met ze gebeld en gechat in de afgelopen 2 weken om het rechtgezet te krijgen, vorige week is me nog beloofd dat het goed zou komen, maar ik heb nog altijd geen apparatuur ontvangen. Vanmiddag weer gebeld; ze zeggen dat ik niet in hun systeem sta en ik geen klant bij ze ben...

- Vandaag is gebleken dat op mijn volgende woonadres al goed gedeeld internet aanwezig is, en ik dus geen jaarabonnement moet gaan meenemen.

Ik werk ondertussen wel thuis, en heb daarvoor goed en onbeperkt internet nodig in de komende 1 a 2 maanden, voordat ik verhuis (kan zo 60 GB moeten downloaden op een dag). Dat moet liefst deze week, uiterlijk komende maandag ingaan. Ziggo wil me wel helpen, maar zegt dat het met de huidige problemen bij Post NL meerdere weken zou kunnen duren voordat ze apparatuur bij mij geleverd kunnen krijgen, wat betekent dat het haast geen zin heeft.

Weet er iemand een oplossing? Een SIM-only abonnement dat werkelijk onbeperkt is bijvoorbeeld (waar je dus niet fors gelimiteerd wordt in snelheid of steeds moet gaan sms-en om er een GB bij te krijgen)? Iets anders?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 13:16
Buren vragen? probleem uitleggen en dat je hun abonnementskosten de komende 2 maanden graag wil vergoeden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Von Henkel schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:12:
Buren vragen? probleem uitleggen en dat je hun abonnementskosten de komende 2 maanden graag wil vergoeden :+
Niets ten nadele van TS, maar ik zou absoluut niet willen dat mijn buren gebruik maken van mijn netwerk.
Dan zou ik ineens verantwoordelijk zijn voor wat TS online doet, omdat alles via mijn IP-adres verloopt

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:39
Bij KPN kun je een abonnement voor onbepaalde tijd nemen, opzegtermijn één maand. Wel ietsjes duurder.

[ Voor 11% gewijzigd door hcQd op 28-12-2020 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:10
hcQd schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:28:
Bij KPN kun je een abonnement voor onbepaalde tijd nemen, opzegtermijn één maand. Wel ietsjes duurder.
Ja want KPN heeft geen levertijd problemen ivm drukte bij postnl 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57
Maak gebruik van de Ziggo hotspot, indien in jouw buurt aanwezig?

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:10
apollo13 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:33:
Maak gebruik van de Ziggo hotspot, indien in jouw buurt aanwezig?
Moet je ziggo abonnee voor zijn en dat is hij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57
Dracula schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:37:
[...]

Moet je ziggo abonnee voor zijn en dat is hij niet
Is waar ook, maar mocht iemand in zijn familiekring of vrienden wel een Ziggo abbo hebben dan is het simpel op te lossen.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 10:34
Kan een andere aanbieder wel leveren? Of is Ziggo een echte must?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen andere opties, via dsl of nog beter glas. Ik zou al niet snel naar Ziggo gaan, maar met zoveel gedoe wat je omschrijft al helemaal niet meer.

Of internet via een mobiel abonnement niet iets? Sommige routers ondersteunen dat prima.
Zit wel een jaar aan vast, maar als het voor je werk zo belangrijk is, dan zullen die kosten ook zich wel terug verdienen ten opzichte van de down time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:17

BCC

KPN 4G voor twee maand?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:24
Bas170 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:19:
[...]

Niets ten nadele van TS, maar ik zou absoluut niet willen dat mijn buren gebruik maken van mijn netwerk.
Dan zou ik ineens verantwoordelijk zijn voor wat TS online doet, omdat alles via mijn IP-adres verloopt
Lekker vertrouwen in je buren heb jij.
Als ik mijn buurman/vrouw ken en die wil voor 1 a 2 maanden gebruik maken van mijn verbinding door deze reden(al dan niet tegen een vergoeding) dan vind ik dat wel prima hoor. Als je er gewoon afspraken over maakt, ik ga er niet vanuit dat hij direct een illegale streamingdienst gaat hosten vanuit zijn huis.

[ Voor 10% gewijzigd door jongetje op 28-12-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:36
Bel KPN op Ivm dsl zonder jaarcontract. Doe afstand van de 2 weken bedenktermijn. Koop op marktplaats een experiabox modem, die zou in principe moeten werken los van of hun modem op tijd gestuurd wordt.
Wel moeten zij op tijd jouw lijn activeren en
hopelijk ben je dan maandag al online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:46
ADSL met maandabonnement bij KPN bestellen en modem laten afleveren bij een Postnl punt die nog wel.open is. Supermarkt ofzo.

60GB via 4G is niet leuk. Zeker niet met een cap van 5GB per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 15:56
Als je mobiel heb kan Ziggo je bundel van 50 gb geven en als die een paar keer stapelt prima te doen.
https://www.ziggo.nl/internet/wifi/backup

En mocht je niet hebben kunnen ze deze opsturen ;) https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/31183

anders deze jongens wel duur https://evenwifi.nl/faq-items/onbeperkt-internet/?fb-edit=1
en deze https://internetondemand.nl/.

Ik zou zelf router met 4g halen op marktplaats +-50 euro zoiets https://www.marktplaats.n...uter.html?previousPage=lr en dan T-Mobile prepaid sim met onbeperkt bundel 3 euro per dag https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid

[ Voor 49% gewijzigd door saharoen op 28-12-2020 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 00:55
Snellejanus schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:06:
Weet er iemand een oplossing? Een SIM-only abonnement dat werkelijk onbeperkt is bijvoorbeeld (waar je dus niet fors gelimiteerd wordt in snelheid of steeds moet gaan sms-en om er een GB bij te krijgen)? Iets anders?
Het aantal aanbieders voor “onbeperkt” 4G is beperkt. Sommige aanbieders doen het alleen als vervanging van DSL in het buitengebied. Een partij die na een Google-opdracht “4G thuis” opduikt is Even WiFi. Ze bieden ook maandelijkse abonnementen. Leg ze jouw situatie voor zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Dracula schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:30:
[...]

Ja want KPN heeft geen levertijd problemen ivm drukte bij postnl 😀
Alsof die modems direct uit China komen. Beetje simpel om PostNL de schuld te geven. De meeste binnenlandse bestellingen worden toch binnen 1 ~ 3 dagen geleverd.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Pagina: 1