Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil 'toekomst' bestendig CS:GO kunnen spelen zonder mij de komende 3/4 jaar zorgen te hoeven maken dat ik onder de 100FPS kan draaien op 144hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum van 1200-1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten, wel alle randzaken zoals muis, headset, mousepad, keyboard en 144HZ 24" scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje hieronder (gebaseerd op een pre built PC van Redux Gamer website). Ik ben een totale tech noob, dus als er zaken beter/meer compatibel zijn met elkaar hoor ik dit graag! Ook voor eventuele uitbreiding/vervanging in de toekomst zou dit fijn zijn (nieuwe 3D kaart bijv).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hier heb ik geen voorkeur. Klopt het dat AMD Ryzen bijvoorbeeld goedkoper, maar wel even goede performance kan leveren? Maar dat Intel iX weer een stuk degelijker is/beter compatibel is?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen of wensen, zolang hij maar niet opstijgt. Mocht het een minimale investering zijn zou ik het nog wel willen overwegen om hem zo stil mogelijk te krijgen, maar is meer een nice to have.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten of met onderstaande specs de performance de komende 3/4 jaar top zijn om te kunnen gamen (CS:GO of andere FPS), en of dit systeem eventueel uit te breiden is met een volgende next gen 3D kaart waar ik momenteel nog geen geld voor wil uitgeven.
Ik wil 'toekomst' bestendig CS:GO kunnen spelen zonder mij de komende 3/4 jaar zorgen te hoeven maken dat ik onder de 100FPS kan draaien op 144hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum van 1200-1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten, wel alle randzaken zoals muis, headset, mousepad, keyboard en 144HZ 24" scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje hieronder (gebaseerd op een pre built PC van Redux Gamer website). Ik ben een totale tech noob, dus als er zaken beter/meer compatibel zijn met elkaar hoor ik dit graag! Ook voor eventuele uitbreiding/vervanging in de toekomst zou dit fijn zijn (nieuwe 3D kaart bijv).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hier heb ik geen voorkeur. Klopt het dat AMD Ryzen bijvoorbeeld goedkoper, maar wel even goede performance kan leveren? Maar dat Intel iX weer een stuk degelijker is/beter compatibel is?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen of wensen, zolang hij maar niet opstijgt. Mocht het een minimale investering zijn zou ik het nog wel willen overwegen om hem zo stil mogelijk te krijgen, maar is meer een nice to have.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten of met onderstaande specs de performance de komende 3/4 jaar top zijn om te kunnen gamen (CS:GO of andere FPS), en of dit systeem eventueel uit te breiden is met een volgende next gen 3D kaart waar ik momenteel nog geen geld voor wil uitgeven.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 151,75 | € 151,75 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte H410M S2H | € 60,90 | € 60,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE 8G | € 453,15 | € 453,15 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 275R Tempered Glass Zwart | € 77,57 | € 77,57 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.019,27 | ||
[ Voor 9% gewijzigd door AaiGht op 29-12-2020 16:07 . Reden: Verkeerde pagina ]