Iphone SE ios14 wisselt volume bij andere earphone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 23:23

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Op mijn iphone es heb ik nu ios14 draaien. Ik kwam van 11 en moest nu upgraden .

Ik heb geen gezondheids instellingen aangezet die van invloed zijn op het volume

Onlangs viel het mij op dat het geluid van mij apple earphone (bedraad) zachter was. Ik hoor duidelijk omgevingsgeluiden door mijn muziek. Het volume staat echter vol open.

Nu heb ik een andere apple earphone gepakt, exact het zelfde type en die bij hetzelfde muziek nummer in de iphone gestopt. Dan ziende dat het gekozen volume level gelijk omlaag springt en ik het volume dus harder kan zetten.

Wissel ik weer van earphone dan is het weer zacht.

Wat veroorzaakt dit ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89VFk0CwtNHQmrhaotonGVmjuPA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RmdntyeKIOGKH84UWZtPcBxg.png?f=fotoalbum_large
Volume vol open en toch zacht geluid

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tsXNqOf0vRECgvifGI_P72OmiXA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Wv4GemTmsFjese3dfxqsdfmE.png?f=fotoalbum_large

Enkel andere maar gelijk model earphone in de iphone gestopt en volume level staat lager waardoor volume weer hard kan worden gezet met hardere muziek als resultaat...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Horen en voelen - Koptelefoonveiligheid - verminder harde geluiden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 23:23

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Daar heb ik ook gezocht , staat niet aan die beschermende functie .

De getoonde pics hebben ook als enige verschil dat er een andere earphone is ingestopt, meer niet.

Iphone vast, plug eruit, andere erin en hop, volume verschil.

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gompy58 schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:09:
Daar heb ik ook gezocht , staat niet aan die beschermende functie .

De getoonde pics hebben ook als enige verschil dat er een andere earphone is ingestopt, meer niet.

Iphone vast, plug eruit, andere erin en hop, volume verschil.
Dat zal alleen zijn als vooraf alles op max stond, en bij elke wissel van welke earphone ook

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.