Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbernaerts
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-05 13:48
Beste,

Ik ben sinds kort in het bezit van de LG GX, zeer content van de aankoop.
Ik gebruikde synolgy ds218play om mijn foto's, films etc af te spelen deze is bedraad naar een router waar ook de tv met verbonden is.
Alles werkt perfect qua afspelen zelfs 4k 60hz.
Het lukt me echter niet om srt files (subtitels) die mee in dezelfde map zitten als de film om deze te kunnen toevoegen op de LG.
Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Plex wordt niet ondersteund.

[ Voor 10% gewijzigd door jeroenbernaerts op 29-12-2020 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
Zeker dat plex niet werkt..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbernaerts
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-05 13:48
Mijn excuses het is de ds218play, heeft geen plex ondersteuning. En het is niet mogelijk om ds station op de LG te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musback
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-08 14:54
Ik had hetzelfde probleem tijdelijk. Als je speelt via UPnP (als je dus de 'photo & Video' app van je TV gebruikt om je filmbib te raadplegen) kan dit aan 2 zaken liggen:
  1. Misschien is je pad te lang of complex. Ik had bv. twee mappen _Bijhouden en _Kids in mijn filmdirectory staan zodat die altijd eerst stonden, door die namen te wijzigen naar 0 Bijhouden en 0 Kids werkte het ondertitel verhaal alvast een pak beter voor films in die mappen.
  2. Het is ook belangrijk dat je SRT in dezelfde map staat + een gelijke naam heeft aan je filmbestand en als dusdanig meteen door je Synology wordt geïndexeerd in je UPnP bibliotheek. Dus gewoon de naam gelijkzetten is niet genoeg (omdat die oude naam nog even blijft hangen in de synology cache om een of andere reden). --> Beste manier om dat op te lossen: Haal het SRT bestandje even uit de map, hernoem het .srt bestandje op je PC exact zoals het filmbestand, en verplaats het .srt bestandje naar dezelfde map (mijnfilm.mp4 + mijnfilm.srt)
Hope it helps!

[ Voor 5% gewijzigd door musback op 30-12-2020 16:37 ]