Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RH-OnlineForums
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-12-2020
Hoi iedereen.
Ik heb 2 vragen, daarvan stel ik er hier 1.

Vraag 1: (Hier niet Relevant) Hoe Creëer ik een verborgen map in mijn bestandstructuur op mijn Android Samsung Galaxy S9 Telefoon zonder dat ik mijn telefoon hoef te rooten én (Het meest belangrijk) Hoe zorg ik er voor dat de map onzichtbaar blijft óók als ik de instelling "Verborgen Systeem Mappen Verbergen" Uitzet?

Vraag 2: Hoe kan ik bepalen welke data wordt opgeslagen in daarvoor bestemde Cache-Locaties én welke data of informatie (juist) hélemaal niet en nergens wordt opgeslagen.
Bijvoorbeeld: Ik wil bepalen dat bij het openen of uitvoeren van "Bepaalde" Afbeeldingen, Media, Documenten of Applicaties dat sommige (die ik bepaal) data of informatie niet of wel als Cache-Data "Ergens" wordt opgeslagen, zowel permanent als tijdelijk.
Dit zodat ik niet continue al de Cache's hoef te legen of als ik bepaalde "Objecten" en hun paden privé/verborgen kan houden.

Het gaat hier in dit Onderwerp om vraag 2.
Alvast Bedankt en fijne feestdagen!

Beste antwoord (via RH-OnlineForums op 28-12-2020 13:29)

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Maar is je vrouw echt zo handig dat ze bij al die foto's kan komen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gok dat men in Android-smartphones hier meer kaas van gegeten hebben dan hier in iPhones & iPads, dus een move die kant op :)

iOS > AND

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:51
RH-OnlineForums schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:08:
Hoi iedereen.
Ik heb 2 vragen, daarvan stel ik er hier 1.

Vraag 1: (Hier niet Relevant) Hoe Creëer ik een verborgen map in mijn bestandstructuur op mijn Android Samsung Galaxy S9 Telefoon zonder dat ik mijn telefoon hoef te rooten én (Het meest belangrijk) Hoe zorg ik er voor dat de map onzichtbaar blijft óók als ik de instelling "Verborgen Systeem Mappen Verbergen" Uitzet?

Vraag 2: Hoe kan ik bepalen welke data wordt opgeslagen in daarvoor bestemde Cache-Locaties én welke data of informatie (juist) hélemaal niet en nergens wordt opgeslagen.
Bijvoorbeeld: Ik wil bepalen dat bij het openen of uitvoeren van "Bepaalde" Afbeeldingen, Media, Documenten of Applicaties dat sommige (die ik bepaal) data of informatie niet of wel als Cache-Data "Ergens" wordt opgeslagen, zowel permanent als tijdelijk.
Dit zodat ik niet continue al de Cache's hoef te legen of als ik bepaalde "Objecten" en hun paden privé/verborgen kan houden.

Het gaat hier in dit Onderwerp om vraag 2.
Alvast Bedankt en fijne feestdagen!
Ik heb 2 vragen:

Vraag 1: Waarom stel je vraag 1 als ie niet relevant is?

Vraag 2: Weet je dat een Samsung Galaxy en een iPhone/ iPad iets anders zijn?

Het gaat hier in dit Onderwerp om vraag 2, dus.

Sorry hoor. Ben in een flauwe bui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RH-OnlineForums
Nee, U heeft helemaal gelijk.
Ik heb mijn onderwerp in de verkeerde categorie geplaatst.
Dat was een foutje.

De reden dat ik allebei de vragen in het zelfde onderwerp beschrijf is omdat allebij de vragen eigenlijk bij elkaar horen.
Toch wil ik ze apart benoemen in een eigen onderwerp.
De reden dat ik ze allebij beschrijf (Dus 2 keer) is zodat mensen kunnen zien dat het 2 vragen zijn in elk hun eigen onderwerp maar met de zelfde achterliggende Methoden en Techniek, + Zodat Ze kunnen zien dat ik tegelijk 2 Onderwerpen heb aangemaakt.

Bedankt voor feedback en het scherpe oog.
Fijne feestdagen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Ik weet niet of je dit bedoeld maar op de Galaxy S9 heb je volgens mij ook de 'veilige map' . Deze is onzichtbaar en alleen via een wachtwoord benaderbaar en zover ik weet is deze map encrypted.

Hierin kun je bestanden opslaan maar ook apps gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Garret1410 op 27-12-2020 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RH-OnlineForums
Ik ben bekend met de veilige map.
Echter is het niet mogelijk om hele mapstructuren er in op te slaan.
Enkel losse bestanden en applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05 13:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

RH-OnlineForums schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:43:
Ik ben bekend met de veilige map.
Echter is het niet mogelijk om hele mapstructuren er in op te slaan.
Enkel losse bestanden en applicaties.
Volgensmij is er ook "mijn bestanden" app beschikbaar voor veilige map. Anders moet je het downloaden met de veilige play store app en zoeken naar Samsung My Files.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RH-OnlineForums
Dutchredgaming schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:48:
[...]

Volgensmij is er ook "mijn bestanden" app beschikbaar voor veilige map. Anders moet je het downloaden met de veilige play store app en zoeken naar Samsung My Files.
Ik heb verschillende geprobeerd.
Het stomme is dat als ik met de ene bestandsbeheerapp een wachtwoord zet op een map, app of bestand, ik die met een andere bestandbeheerapp gewoon kan openen.
Die wachtwoord geldt alleen voor die specifieke app.
Dat is niet handig.
Als je dan toch het object wilt openen, dat kan dat simpel gewoon door het downloaden van een andere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RH-OnlineForums
ChinaGeek schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:03:
Haha.
Zeker is ze dat
Pagina: 1