Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjekraaij
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-05-2023
Ik heb een google nest hub en twee google nest audio als ik op de hub muziek afspeel via YouTube of YouTube music dan kan ik het geluid niet afspelen op de google nest audio er komt dan te staan beschikbare apparaten worden hier weergegeven en dan staat er niks. Als ik radio afspeel zie ik op de hub dat de radio word afgespeeld en zie ik de beschikbare apparaten wel staan en kan ik ze selecteren via de google home app lukt het ook niet ga ik naar de YouTube app kan ik alleen via de hub afspelen en met de YouTube music app komt er te staan upgraden om te koppelen

Weet iemand de oplossing of hoe het werkt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjekraaij
Hier voor de duidelijkheid foto's bij de radio wel en bij YouTube niet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hrm3zhJOTUydhTYv5yNUBCqUNYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qa0lQZFCxO77CDlDJpCvMn3u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pVpC8SPD9zRWVQXrdQVzru3SiWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MHMCJcGImvxfwJOEOwnBTZWQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:24
Volgens mij beetje zelfde als dat je je telefoon geen YouTube kan laten afspelen met scherm uit, tenzij je premium hebt.
Oftewel, YouTube gratis werkt enkel op iets dat ook beeld uitzend.

[ Voor 22% gewijzigd door Cyriel85 op 27-12-2020 17:43 ]

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjekraaij
Cyriel85 schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:42:
Volgens mij beetje zelfde als dat je je telefoon geen YouTube kan laten afspelen met scherm uit, tenzij je premium hebt.
Oftewel, YouTube gratis werkt enkel op iets dat ook beeld uitzend.
Ik had ook wel zo een vermoede maar het word nergens aangegeven en of reclame voor gemaakt zelfs de google nest helpdesk zij er niks over en snapte mijn probleem niet