Als er nieuwe reacties in een topic zijn en je klikt op deze gele balk onderaan, dan krijg je alleen de initiële posts te zien en niet de wijzigingen die ondertussen zijn aangebracht in die nieuwe reacties.
Klopt, dat komt omdat elke x seconden de reacties worden opgehaald. Die knop verschijnt als er nieuwe reacties zijn. Als je op die knop drukt worden ze dus alleen laten zien, niet opgehaald. Daardoor zie je wijzigingen niet.
Het resultaat daarvan is, dat je de pagina moet verversen en dan weer de laatst gelezen reactie op moet zoeken. Het is dus een melding, geen bruikbare knop.
Ik heb die melding even niet bij de hand omdat ik nu geen drukke topics vind, maar de melding laat zien dat er nieuwe reacties zijn? Niet dat er aangepaste reacties zijn.
Misschien zien de devvers momenteel kans dat ze dit aan zullen passen? Ik zou het wel fijn vinden, en met name in het Galgje-topic in De Huiskamer.
Misschien zien de devvers momenteel kans dat ze dit aan zullen passen? Ik zou het wel fijn vinden, en met name in het Galgje-topic in De Huiskamer.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Maar zo werkt het ook met de reacties die al gepost zijn. Die worden ook pas aangepast na een refresh.
Doe je een refresh op de breadcrum van de laatste post, dan eindig je daar ook weer.
Doe je een refresh op de breadcrum van de laatste post, dan eindig je daar ook weer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Een handleiding kan ook: Laatste pagina knop niet gebruiken en als je de melding ziet op refresh drukken of klikkken. Maar misschien zijn we dan het doel van die knop voorbij gegaan.
Over het algemeen zal een reactie toch ook niet substantieel worden aangepast lijkt me? Zeker niet sinds 'dubbelposten' tegenwoordig ook gewoon mag.
Intentionally left blank
Ongeveer een kwart van de reacties in de topics die ik bezoek worden aangepast.crisp schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:05:
Over het algemeen zal een reactie toch ook niet substantieel worden aangepast lijkt me? Zeker niet sinds 'dubbelposten' tegenwoordig ook gewoon mag.
Maar is dat dan ook substantieel?SymbolicFrank schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:24:
[...]
Ongeveer een kwart van de reacties in de topics die ik bezoek worden aangepast.
En bedenk ook dat zelfs al zouden we dit aanpassen je alsnog edits zal missen van reacties die je net gelezen hebt. M.i. is de edit-mogelijkheid meer bedoelt om dingen als typefouten te verbeteren. Voor substantiele toevoegingen kan je beter een nieuwe post maken.
Intentionally left blank
crisp schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:05:
Zeker niet sinds 'dubbelposten' tegenwoordig ook gewoon mag.
Topics kicken binnen 24 uur mag tegenwoordig dan ook? Zolang je maar wat toevoegt?crisp schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:05:
M.i. is de edit-mogelijkheid meer bedoelt om dingen als typefouten te verbeteren. Voor substantiele toevoegingen kan je beter een nieuwe post maken.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Het zal denk ik vooral aan het soort topic liggen. Kicken om het kicken heeft natuurlijk geen toegevoegde waarde.Xander schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:11:
[...]
[...]
Topics kicken binnen 24 uur mag tegenwoordig dan ook? Zolang je maar wat toevoegt?
Intentionally left blank
Tot nog niet zolang geleden was het onbeleefd om dubbel te posten. Nu is dat de bedoeling?crisp schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:05:
[...]
Maar is dat dan ook substantieel?
En bedenk ook dat zelfs al zouden we dit aanpassen je alsnog edits zal missen van reacties die je net gelezen hebt. M.i. is de edit-mogelijkheid meer bedoelt om dingen als typefouten te verbeteren. Voor substantiele toevoegingen kan je beter een nieuwe post maken.
Volgens mij hebben veel mensen een aantal topics openstaan op "laatste pagina" en klikken ze op de gele balk als die verschijnt. En in de bedachtzame topics, mis je dan een flink deel van de inhoud.
Het is gewoon ook niet correct: als iemand hun post aanpast, willen ze graag dat andere mensen die wijziging ook zien.
Ik zie het velen tegenwoordig wel doen jaSymbolicFrank schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:01:
[...]
Tot nog niet zolang geleden was het onbeleefd om dubbel te posten. Nu is dat de bedoeling?
Ik heb zelf wel de gewoonte om te reloaden als die balk er al lange tijd staat, maar dat is al een oude gewoonte...Volgens mij hebben veel mensen een aantal topics openstaan op "laatste pagina" en klikken ze op de gele balk als die verschijnt. En in de bedachtzame topics, mis je dan een flink deel van de inhoud.
Maar die garantie heb je natuurlijk nooit, ook niet als we de op dat moment laatste versie ophalen.Het is gewoon ook niet correct: als iemand hun post aanpast, willen ze graag dat andere mensen die wijziging ook zien.
Intentionally left blank
Kortom, het is geen bug maar een feature en we moeten ons maar aanwennen om er omheen te werken, want het is te veel gedoe om het te fixen.
Het is sec gezien inderdaad geen bug, en helaas ook niet triviaal om aan te passen.SymbolicFrank schreef op maandag 11 januari 2021 @ 22:30:
Kortom, het is geen bug maar een feature en we moeten ons maar aanwennen om er omheen te werken, want het is te veel gedoe om het te fixen.
Intentionally left blank
Er is niets veranderd hoor...SymbolicFrank schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:21:
Zo te zien werkt het nu.
Intentionally left blank
Ik zie nu na ik op de knop druk ook posts die aangepast zijn?
Een ninja-edit zou soms wel eens mee kunnen komen omdat er gepolled wordt met een 10-seconde interval.SymbolicFrank schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:48:
[...]
Ik zie nu na ik op de knop druk ook posts die aangepast zijn?
Intentionally left blank
Ah, ok. Het was inderdaad iedere keer de volgende post in een druk topic. Bedankt voor de update.
En ter aanvulling: op een achtergrondtab wordt de pollingfrequentie ook teruggeschroeft.
Intentionally left blank
Pagina: 1