Laptop oerwoud help

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulinja
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 21-10-2024
Hoi allemaal,
mijn trouwe asus tp500ln is het aan het begeven en het is tijd om een nieuwe laptop te kopen. Maar wat een keuze is er, met een hoop ingewikkelde specificaties 8)7

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op dit moment nog student in mijn laatste jaar, daarna zal ik hem hoogstwaarschijnlijk nodig hebben voor m'n werk. Ik vind het fijn om hem mee te kunnen nemen, maar vind een 15inch scherm wel fijn om mee te werken. Ik ga hem gebruiken voor het typen van documenten, filmpjes kijken, foto's te bewerken, soms een spelletje te spelen zoals sims. Ook het touchscreen vond ik erg fijn aan m'n asus laptop, maar dit is geen must.

Wat is je budget?
Ongeveer rond de 600 euro, minder mag altijd :P

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik hoop dat ik na de corona wel veel weer op locatie kan werken

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik was wel tevreden over Asus, hiervoor een HP gehad, was ook prima. Zolang het maar Windows is. Het is ook fijn als m'n laptop weer wat jaren mee kan :)

Verder had ik gekeken naar de volgende modellen:

HP Pavilion 14-ce3670nd - Vond hem er wel leuk uit zien, mooi dun, alleen wel 1,0 GHz basisfrequentie, tot 3,6 GHz, is dit snel?

Asus VivoBook 15 X512DA-EJ451T - Ook mooi en dun/licht. Volgens mij zijn de specificaties wel prima voor wat ik wil

Asus VivoBook 14 M413DA-EK162T - idem

Andere opties zijn ook welkom, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Mijn dank is groot O-)

Beste antwoord (via Paulinja op 28-12-2020 09:21)

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:21

bert pit

asdasd

Hier staat het een en ander handig uitgelegd. Aan de geadviseerde laptops nun je je nauwelijks een buil vallen. Kijk eventueel ook naar de oudere versies van de best buy guide:
reviews: Laptop Best Buy Guide - December 2020

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:21

bert pit

asdasd

Hier staat het een en ander handig uitgelegd. Aan de geadviseerde laptops nun je je nauwelijks een buil vallen. Kijk eventueel ook naar de oudere versies van de best buy guide:
reviews: Laptop Best Buy Guide - December 2020

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.