Ik ben race fanaat en speel op PS4, ik heb daar een race stoel met stuur en pedalen bij. Echter loop ik tegen beperkingen aan en wil ik overstappen op een game PC en mijn Sim rig uitbouwen met een Tripple screen. Omdat ik weinig verstand nog heb van game pc’s snap ik niet goed hoe dit aan te sluiten, heb ik bijvoorbeeld een videokaart nodig met 3x displayport of kan ik 3 schermen samen laten komen op 1 poort? Ik zou eventueel ook een 4e scherm aan willen sluiten voor streams etc. Maar welke specs zijn geschikt voor mij? Het gaat mij voor 90% om (online) racen en misschien op termijn flight sims. Ik denk voor wat betreft de monitors aan Samsung Odessey G5 of G7 in 32 inch en wil de mogelijkheden van deze schermen zoveel mogelijk benutten met de juiste game pc. Is 32 inch aan te bevelen of kun je beter gaan voor een kleiner scherm?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor enkel de game pc €1500 - €2000
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Buttkicker gamer 2, moet hier een aparte geluidskaart voor gemonteerd zijn ?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Game pc met krachtige processor en videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een Bassplate van denon deze zou ik graag aansluiten op de pc
Ga je overklokken?
Wat zijn de voors en tegens van overklokken?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij als pc rookie op weg kunnen helpen met wat ik nodig heb voor een systeem gebaseerd op mijn wensen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor enkel de game pc €1500 - €2000
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Buttkicker gamer 2, moet hier een aparte geluidskaart voor gemonteerd zijn ?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Game pc met krachtige processor en videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een Bassplate van denon deze zou ik graag aansluiten op de pc
Ga je overklokken?
Wat zijn de voors en tegens van overklokken?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij als pc rookie op weg kunnen helpen met wat ik nodig heb voor een systeem gebaseerd op mijn wensen.