• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Tweakers!

Voor mijn vrouw zoek ik een nieuwe telefoon. Deze zullen wij i.c.m. een abonnement aanschaffen want ze mag al een tijdje verlengen.

Haar Xiaomi A1 werkt in principe nog goed echter merk je dat het een oud beestje is. De batterij is vrij vlot leeg om over het geringe opslaggeheugen maar niet te spreken.

Zelf heb ik al ruim twee jaar een OnePlus 6T, deze bevalt mij nog steeds uitermate goed. Dit is ook de reden dat mijn oog op de 8T en 8 Pro zijn gevallen. Echter zag zij zelf de Pixel 4A, dit lijkt mij ook een prima keuze. Zij hecht waarde aan de kwaliteit van foto's en natuurlijk accuduur.

Wat zouden jullie kiezen en waarom?

Edit:

Sorry ik zie dat dit topic verkeerd staat. Kan een mod deze verplaatsen?

[ Voor 6% gewijzigd door Beun op 27-12-2020 13:15 ]

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur. Pixel zal sneller updates ontvangen en heeft enkel apps van Google voorgeïnstalleerd. Batterij beheer van Pixel is ook niet zo agressief als bij OP, dus je apps kunnen ongestoord werken zoals het hoort. Op 8T komt deze keer gelukkig geen Facebook bloatware.

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Hij mag al dicht, ik ben maar voor de Pixel 5 gegaan haha.

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-10 12:58
Ik zou voor de pixel gaan.
Heb zelf een 8 plus pro en nog er naast mijn oude Nokia 7 plus.
Natuurlijk draait de 8pro sneller.
Maar de oude Nokia doet het met software velen malen beter als die software van oneplus.
Hoop zooi wat ze er op gooien, slechte batterij, traag met beveiligings updats.
Nee dan doet die Nokia het velen malen beter.
Het was me eerst aankoop de Oneplus... maar volgende word weer Nokia en of Pixel 👍