Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Qnap TS-809 pro front verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 15:15
Ik ben hier aan het klooien aan een QNAP TS-809 pro. Deze heeft een kapotte fan. Om aan de connector te komen, moet ik het front verwijderen, maar ik vind niet hoe ik die eraf krijg. Hij blijft ergens vast zitten (linksonder denk ik). Heeft iemand ervaring met hoe je het front eraf krijgt?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij de meeste Qnaps draai je aan de achterkant een aantal schroefjes los, trekt de kap een paar mm naar achteren en die trek je daarna omhoog. Het frontje blijft dan zitten maar de rest wordt bereikbaar. Ander model maar wel het principe wat ik hier beschrijf: YouTube: QNAP TS-253 Pro-8G Repair 4K.

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 15:15
Update: Van achter loshalen van deze werkt niet. De delen zitten met klinknagels (of iets dergelijks) aan elkaar vast. Het is me uiteindelijk wel gelukt om het frontje eraf te krijgen. Er blijkt nog een lipje te zitten "onder" het moederbord. Hier brak overigens een stukje van af toen ik die los probeerde te halen, maar het zit weer vast. Bedankt voor het meedenken. Deze mag wat mij betreft dicht.