Ik heb kinderen (leeftijd 7-10) die er nogal graag op uit trekken. We vertrouwen onze kinderen best wel, maar je weet nooit wat kan gebeuren, ook in 'ons dorp'.
Ik zie allerhande smartwatches voor kinderen, maar heb ik daarvoor altijd een data-abonnement ervoor nodig? Eigenlijk heb ik enkel
a) locatiebepaling (1-2 km verwijderd van het huis) en
b) de tijd
nodig. De andere 'smart'-functies (bellen, foto's, ...) hoef ik niet.
Kan ik er een aankopen en zonder sim gebruiken zodat enkel bovenstaande twee functies wél werken...? Ik zie ook trackers (voor dieren), maar die blijken maar op een geringe afstand tot 'home' (< 100m) te werken.
Eigenlijk is de vraag; werkt de gps-functie van zo'n smartwatch zonder data-abo?
Ik zie allerhande smartwatches voor kinderen, maar heb ik daarvoor altijd een data-abonnement ervoor nodig? Eigenlijk heb ik enkel
a) locatiebepaling (1-2 km verwijderd van het huis) en
b) de tijd
nodig. De andere 'smart'-functies (bellen, foto's, ...) hoef ik niet.
Kan ik er een aankopen en zonder sim gebruiken zodat enkel bovenstaande twee functies wél werken...? Ik zie ook trackers (voor dieren), maar die blijken maar op een geringe afstand tot 'home' (< 100m) te werken.
Eigenlijk is de vraag; werkt de gps-functie van zo'n smartwatch zonder data-abo?