Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een tv die mijn onlangs gesneuvelde Samsung UE55J6240 te vervangen, die kon blijkbaar niet tegen een Lightning McQueen autootje.
Wat is je budget?
Het budget is rond de 1400 euro, minder mag, ietsje meer ook.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, Prime Video, YouTube en TV via de satelliet. Gamen zal er niet op gebeuren, heb de PS4 niet eens laat staan de 5. Een Snes Mini is er wel, maar die is niet veeleisend.
Wat heb je zelf al gevonden?
De Sony 65XH90, de XH95. De LG65Nano866 heb ik ook nog bekeken, alleen vind ik de afstandsbediening niet zo makkelijk, m'n zus heeft de 55CX Oled.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik woon in een hoekwoning op 3 hoog, 3 grote ramen met veel lichtinval. In de zomer is er veel lichtinval, dus weet niet of een OLED heel handig is. De enige OLED die binnen mijn budget valt is de BX van LG en ik heb begrepen dat die niet zo heel fel kan als de CX en de led tv's die ik hierboven heb opgenoemd.
De kijkafstand is een metertje of 4, een 65 inch tv lijkt mij wel de juiste keuze.
De 65HX95 kan ik bij Art en Craft meenemen voor 1399 euro met een kortingscode.
De 65XH90 is rond de 1300 euro.
De LG is 1100.
Zie ik andere, betere opties over het hoofd of zijn deze zo'n beetje het beste binnen mijn budget?
Ik zoek een?
Een tv die mijn onlangs gesneuvelde Samsung UE55J6240 te vervangen, die kon blijkbaar niet tegen een Lightning McQueen autootje.
Wat is je budget?
Het budget is rond de 1400 euro, minder mag, ietsje meer ook.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, Prime Video, YouTube en TV via de satelliet. Gamen zal er niet op gebeuren, heb de PS4 niet eens laat staan de 5. Een Snes Mini is er wel, maar die is niet veeleisend.
Wat heb je zelf al gevonden?
De Sony 65XH90, de XH95. De LG65Nano866 heb ik ook nog bekeken, alleen vind ik de afstandsbediening niet zo makkelijk, m'n zus heeft de 55CX Oled.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik woon in een hoekwoning op 3 hoog, 3 grote ramen met veel lichtinval. In de zomer is er veel lichtinval, dus weet niet of een OLED heel handig is. De enige OLED die binnen mijn budget valt is de BX van LG en ik heb begrepen dat die niet zo heel fel kan als de CX en de led tv's die ik hierboven heb opgenoemd.
De kijkafstand is een metertje of 4, een 65 inch tv lijkt mij wel de juiste keuze.
De 65HX95 kan ik bij Art en Craft meenemen voor 1399 euro met een kortingscode.
De 65XH90 is rond de 1300 euro.
De LG is 1100.
Zie ik andere, betere opties over het hoofd of zijn deze zo'n beetje het beste binnen mijn budget?