Karmakeizer badges hebben zonder reacties te plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Topicstarter
Vandaag zag ik het profiel van iemand die karmakeizer is van twee onderwerpen en karmakoning van nog twee andere onderwerpen, terwijl dat profiel tegelijk aangeeft dat hij nul Reacties, nul Forumreacties en een Reactiescore van nul heeft. Dus zijn badge is 100% verdiend op basis van de advertenties die hij heeft geplaatst of waarop hij heeft gereageerd. Dat blijkt ook uit zijn Karmaverdeling-taartgrafiek. Verder heeft hij een V&A beoordeling van 5 sterren (het maximum).

Is dat niet een beetje een kromme uitkomst? Ik dacht dat je zo'n badge kreeg wanneer je ergens veel verstand van had, maar je krijgt hem dus ook al wanneer je genoeg spulletjes hebt gekocht of verkocht...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft de betreffende persoon wellicht ook reviews geschreven? Je kan de naam van de user middels een topic report doorgeven zodat de crew die weet hoe dit in elkaar steekt hier naar kan kijken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@choogen Verkopers tellen 'helaas' ook mee

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Bor schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:56:
Heeft de betreffende persoon wellicht ook reviews geschreven? Je kan de naam van de user middels een topic report doorgeven zodat de crew die weet hoe dit in elkaar steekt hier naar kan kijken.
Onder het tabblad Activiteiten van zijn profiel staat dat hij geen reviews heeft geschreven of producten heeft beoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

choogen schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:01:
[...]

Onder het tabblad Activiteiten van zijn profiel staat dat hij geen reviews heeft geschreven of producten heeft beoordeeld.
Zou je de naam via een topicreport willen indienen zodat iemand hier naar kan kijken?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Bor schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:08:
[...]
Zou je de naam via een topicreport willen indienen zodat iemand hier naar kan kijken?
Zojuist gedaan middels de rapporteerknop bovenaan dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voor V&A advertenties krijg je ook karma, en dat werkt ook door in de karmabadges.

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
crisp schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:35:
Voor V&A advertenties krijg je ook karma, en dat werkt ook door in de karmabadges.
Kennelijk werkt het nu zo, maar is dat niet een beetje vreemd? Hoe kun je nu karmakeizer worden van een onderwerp waar je letterlijk geen woord over geschreven hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

choogen schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:38:
[...]

Kennelijk werkt het nu zo, maar is dat niet een beetje vreemd? Hoe kun je nu karmakeizer worden van een onderwerp waar je letterlijk geen woord over geschreven hebt?
Omdat dat is hoe het technisch werkt. De karmabadges zeggen dus inderdaad niet per se iets over kennis.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
crisp schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:48:
[...]

Omdat dat is hoe het technisch werkt. De karmabadges zeggen dus inderdaad niet per se iets over kennis.
Laat ik dan zo vragen: zou het niet beter zijn indien een karma badge wél alleen iets over iemands kennis zou zeggen? Want voor de kwaliteit van het advertentie-gedrag op V&A wordt er immers al gewerkt met een reviewsysteem o.b.v. het aantal sterren, dus daar heb je die badges niet voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

choogen schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:56:
[...]

Laat ik dan zo vragen: zou het niet beter zijn indien een karma badge wél alleen iets over iemands kennis zou zeggen? Want voor de kwaliteit van het advertentie-gedrag op V&A wordt er immers al gewerkt met een reviewsysteem o.b.v. het aantal sterren, dus daar heb je die badges niet voor nodig.
Ik ben het er wel mee eens dat dat beter zou zijn. Ik maak echter alleen maar duidelijk dat dit geen bug is, maar een (ongewenst) side-effect. Ik zal dit topic verplaatsen naar Mooie Features zodat er ook een productowner naar kan kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:18
Ik heb zelf ook een aantal badges waarvan ik niet zeker weet hoe ik er aan kom. Mijn voorlopige conclusie is dat het aanpassen en/of toevoegen van producten in de pricewatch ook badges kan opleveren. Dat zou hier mogelijk ook nog kunnen meespelen.
Pagina: 1