Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dedicated stream PC build advies

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Vraag

• sahinkaptan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-12-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag streamen op 1080p 60fps op verschillende streaming platformen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €800 en €
1000

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf te denken aan een Ryzen 3700x?? en een simpele videokaart van rond de €100 euro.
16 gb ram 3200mhz
Moederbord en voeding en koeling weet ik niet precies, graag meer info daar over?

Ga je overklokken?
Nee

Beste Tweakers

Ik zelf heb een gaming rig waarop ik zelf mijn games speel, zo nu af en toe stream ik ook op mijn gaming rig. Ik speel voornamelijk veel Destiny 2 en Warzone.
Ik speel alles bijna op High/Ultra en haal makkelijk 144fps. Is allemaal mooi en aardig.
Alleen als ik erbij wilt streamen dmv OBS Studio dan kan ik dat wel maar dan moet ik enorm veel inleveren van mijn ingame graphics. Dan stream ik op 720p60 Alles moet bijna op low. Het daadwerkelijke gameplay ziet er niet uit, niet voor mij in ieder geval.

Nu heb ik laatste 2 maanden veel over uren gedraaid en heb een mooie bonusje mogen krijgen van mijn werkgever. Dus ik dacht waarom verwen ik me zelf niet met een dedicated pc?
Ik bezit ook van een 2e monitor en een Elgato 4K60 Pro m.2.

Ik zou graag jullie iedeen willen weten.
Ik zou graag alles makkelijk op 1080p 60 fos willen streamen zonder enige inlevering van mijn gaming rig qua prestaties en kwaliteit.

Alvast bedankt

Alle reacties

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
Wat is er mis met je vorige topic? Dedicated streaming pc

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:11

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicht.