"Om onze vertrouwensbelofte na te komen, is het vanaf December 31, 2020 niet langer mogelijk om onze handmatige uitnodigingsmethoden te gebruiken om gegevens te kopiëren en te plakken, deze handmatig in te voeren en bestanden te uploaden." --Trustpilot
Mijn vraag
Hoe kan ik de AFS "Automatic feedback service" van Trustpilot gebruiken zonder de mogelijkheid van een BCC veld in mijn factuur programma genaamd: Moneybird.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Moneybird, Trustpilot en Office365
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-De email aan xxxxxx@trustpilot.nl invullen bij het normale veld.
-Trustpilot@mijnbedrijf.nl aangemaakt de factuur hierop binnenlaten komen en via Office365 een regel gemaakt dat de mail via BCC naar trustpilot verstuurd wordt.
-Verzoek bij moneybird voor een BCC veld. Moneybird heeft aangegeven het in de roadmap geplaatst te hebben maar er is geen ETA.
Ik hoop op een gouden tip!
Mijn vraag
Hoe kan ik de AFS "Automatic feedback service" van Trustpilot gebruiken zonder de mogelijkheid van een BCC veld in mijn factuur programma genaamd: Moneybird.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Moneybird, Trustpilot en Office365
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-De email aan xxxxxx@trustpilot.nl invullen bij het normale veld.
-Trustpilot@mijnbedrijf.nl aangemaakt de factuur hierop binnenlaten komen en via Office365 een regel gemaakt dat de mail via BCC naar trustpilot verstuurd wordt.
-Verzoek bij moneybird voor een BCC veld. Moneybird heeft aangegeven het in de roadmap geplaatst te hebben maar er is geen ETA.
Ik hoop op een gouden tip!