Oplaadbare spycam voor buiten om direct af te kijken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosey78
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-12-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
oplaadbare spy cam voor buiten, die bij voorkeur wel een maandje standby tijd heeft zonder opladen

Wat is je budget?
max 200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
het cameraatje moet buiten hangen zodat ik in mijn auto via mijn smartphone kan kijken of er verkeer aankomt (oprit ligt strak tegen het huis, huis staat strak aan de straat, dus ik heb letterlijk 0 zicht tot mijn neus op het asfalt staat)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie een heleboel spy cams online, maar meestal is het chinees spul waar te weinig productinfo bij staat. Het is me dan bijvoorbeeld niet duidelijk of ik wel live kan afkijken, via welk protocol er geconnect moet worden, hoe lang de batterij het doet.. Deze bijvoorbeeld lijkt alles te hebben wat ik zoek, maar ik geloof niet dat ik live kan afkijken, alleen opnemen. En dat is nou net wat ik niet nodig heb.. https://www.spysecuritysh...jtk3pn6vcepjsatb8afg19sn6

Beeldkwaliteit is ondergeschikt, als ik maar kan zien of er ander verkeer aan komt. Night vision lijkt me ook niet heel nodig, ik denk dat ik zonder de koplampen van andere auto's ook nog wel kan zien (en de kans dat een voetganger zich voor mijn motorkap stort lijkt me niet zo groot)
Super als jullie me op weg kunnen helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:35
https://wyze.com/wyze-cam-outdoor.html
Wyze cam outdoor, accu en als je de motion capture uitzet blijft hij lekker lang meegaan.

Simpele app voor je telefoon om live te kunnen kijken, als je via Ali/Amazon besteld zou het nog veel goedkoper kunnen dan via NL

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 14:38
Is een spiegel die je bij gevaarlijke kruisingen ziet niet handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosey78
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-12-2020
Dank Luisje!

Archie, helaas, als dat een optie was geweest was dat zeker te prefereren geweest. Maar de enige plek waar het ding zou kunnen hangen is aan het huis van de overbuurman, die daar begrijpelijkerwijs niet om staat te springen.