Kan dat. Ik heb een ASUS V6600 videokaart en nu maakt de fan die erop zit een schuurend lawaai. Kan ik die er gewoon afhalen en het erzo bij laten, dus gewoon zonder fan?? Ik draai niks geen spellen. Het enigste wat ik ermee doe is internetten, tekstverwerken en dat soort dingen.
probeer er anders een oud fannetje op te doen van een pentium 1/2 ofzo als je die nog hebt liggen.
Maar je wilt dus zonder fan. dus de heatsink blijft erop?
Maar je wilt dus zonder fan. dus de heatsink blijft erop?
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ik weet niet of jij ooit een Asus V6600 gezien hebt maar daar zit geen heatsink op hoor. Er zit alleen maar een fannetje op. En ik wil het liefst gewoon zonder fan, als dat geen problemen levert.
je moet toch eens goed kijken want er zit wel degelijk een klein koelblokje op en nee hij kan zonder dit ding absoluut niet draaien een fabriek zet dit er niet voor de lol op maar omdat het een noodzaak is.
Inderdaad, met dat koelertje is het al een kachel, zonder overleeft ie niet. (Heb hier een V6600 Deluxe die wel es boven de 70 graden is geweest met koeler)
Verwijderd
Shit, die van mij doet dat ook wel eens.
Ik heb veel veel geprobeer, hij schuurt nog steeds maar probeer dit eens:
1. Haal die cooler eraf en maak die heel goed schoon. (Liefst met een oude tandenborstel).
Overal goed tussen de ringetjes en alle stof eruit blazen.
2. Zet hem er zorgvuldig weer op en dan maakt hij minder lawaai, toch hoor je die wel.
Komt denk ik gewoon omdat die coolertjes op zijn.
Ik heb veel veel geprobeer, hij schuurt nog steeds maar probeer dit eens:
1. Haal die cooler eraf en maak die heel goed schoon. (Liefst met een oude tandenborstel).
Overal goed tussen de ringetjes en alle stof eruit blazen.
2. Zet hem er zorgvuldig weer op en dan maakt hij minder lawaai, toch hoor je die wel.
Komt denk ik gewoon omdat die coolertjes op zijn.
Nee, moet ik mij nu diep schamen?Op maandag 13 augustus 2001 11:48 schreef Tido het volgende:
Ik weet niet of jij ooit een Asus V6600 gezien hebt maar daar zit geen heatsink op hoor. Er zit alleen maar een fannetje op. En ik wil het liefst gewoon zonder fan, als dat geen problemen levert.
wel een asus v3800, fan+heatsink.
Enne t was nog vroeg, dan stel ik wel vaker rare vragen
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Mijn vader TnT2 Ultra Deluxe heeft ook geen cooler meer.
Ding wordt erg warm, wel zit er wite past op.
Op een V6600 zou ik dat niet proberen...
Ding wordt erg warm, wel zit er wite past op.
Op een V6600 zou ik dat niet proberen...
Pagina: 1