Zit met het volgende,
Door keuze vrouwlief met andere meubels kan ik mn versterker niet meer kwijt in het tv meubel.
Ik loop wel al wat langer om de overstap te maken naar draadloos maar komt nu even versneld.
Ik heb nu opstelling Harmann Kardon 7.1 volledig bedraad met sub.
Ik zoek een?
Draadloze home cinema / surroundset
Wat is je budget?
Varierend, dat ligt aan wat de mogelijkheden zijn, zat zo eerst te denken tot een €2000, maar dat hoeft niet ineens, het mag ook uitgestreken worden, minder is natuurlijk altijd beter.
Als er een startset is van €1000 dan is dat ook oke, wil het over de jaren steeds verder uitbreiden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De beleving te ervaren wat muziek en films brengen en dan vooral het effect
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb geen voorkeur naar een merk, wel al diverse sets gehoord en geprobeerd, mijn zwager heeft bv sonos en ik kan niet zeggen dat ik dat top vind wat sommige beweren, maar sta overal voor open.
Merken/sets wat ik al geprobeerd heb.
Harmen Kardon.
Sonos,
Denon.
Bose.
Teufel
B&O
Welke vragen heb je hier nog over?
Mogelijkheden voor google, volledig instebare parameters m.b.t. geluid, uitbreidbaar.
Door keuze vrouwlief met andere meubels kan ik mn versterker niet meer kwijt in het tv meubel.
Ik loop wel al wat langer om de overstap te maken naar draadloos maar komt nu even versneld.
Ik heb nu opstelling Harmann Kardon 7.1 volledig bedraad met sub.
Ik zoek een?
Draadloze home cinema / surroundset
Wat is je budget?
Varierend, dat ligt aan wat de mogelijkheden zijn, zat zo eerst te denken tot een €2000, maar dat hoeft niet ineens, het mag ook uitgestreken worden, minder is natuurlijk altijd beter.
Als er een startset is van €1000 dan is dat ook oke, wil het over de jaren steeds verder uitbreiden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De beleving te ervaren wat muziek en films brengen en dan vooral het effect
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb geen voorkeur naar een merk, wel al diverse sets gehoord en geprobeerd, mijn zwager heeft bv sonos en ik kan niet zeggen dat ik dat top vind wat sommige beweren, maar sta overal voor open.
Merken/sets wat ik al geprobeerd heb.
Harmen Kardon.
Sonos,
Denon.
Bose.
Teufel
B&O
Welke vragen heb je hier nog over?
Mogelijkheden voor google, volledig instebare parameters m.b.t. geluid, uitbreidbaar.