Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welk apparaat heeft beste Netflix beeldkwaliteit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 11:24
Ik vraag mij af wat mij af welk apparaat de beste Netflix beeldkwaliteit geeft.

Mijn Panasonic heeft een ingebouwde Netflix-app, mijn Ziggo MediaBox Next heeft ook een ingebouwde Netflix app maar ik kan ook Netflix kijken via m'n Chromecast Ultra.

Welk apparaat geeft de beste beeldkwaliteit? Of maakt het eigenlijk niet zoveel uit?

Alle reacties

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-11 21:11
Merk je zelf verschil? :?
Bekijk gewoon alle 3 en dan weet je genoeg toch?

[ Voor 50% gewijzigd door Hoyden op 26-12-2020 10:20 ]

• colossos
Zelf merk ik niet zo veel verschil. Ik vind het gebruiksgemak van de app ook belangrijk.

Maar ik vroeg het meer uit interesse. Of het kwaliteit technisch nog verschil maakt. Het is niet zo dat ik voortaan via de ChromeCast ga kijken als die de beste beeldkwaliteit zou blijken te geven.

Zo vraag ik me ook af of het kwaliteit technisch verschil maakt of ik via de MediaBox Next tv kijk of via de CI+module.

Zoveel vragen 8)7

edit: typo

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
colossos schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:17:
Ik vraag mij af wat mij af welk apparaat de beste Netflix beeldkwaliteit geeft.

Mijn Panasonic heeft een ingebouwde Netflix-app, mijn Ziggo MediaBox Next heeft ook een ingebouwde Netflix app maar ik kan ook Netflix kijken via m'n Chromecast Ultra.

Welk apparaat geeft de beste beeldkwaliteit? Of maakt het eigenlijk niet zoveel uit?
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

• colossos
Greatsword schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:01:
[...]

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Doe ik iets niet goed? De vraag staat in m'n 1e post. Software/hardware heb ik ook genoemd. Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is niet relevant lijkt mij. Ik heb geen apparatuur om beeldkwaliteit te meten. Puur een vraag uit interesse. Wellicht weet iemand het antwoord, zo niet ook geen probleem.
Fijne Kerst.