Excuseer?Let op:
Zero tolerance topic.
Dit topic is alleen voor het bespreken van levertijden en prijzen. De rest is off topic en wordt waar mogelijk verwijderd.
• Slowchat mag in onze discord: Discord
• Geen scalperdiscussies! Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?. Overduidelijk nieuwe producten mogen niet in de V&A, dus meldt die in de V&A, niet hier!
• Geen verkoop!
• Geen aankoopadvies!
• Geen discussies over moederborden of BIOS versies.
• Geen ervaringen, die horen in het ervaringentopic.
• Geen zeik of huilposts, inclusief problemen bij aflevering door derden (PostNL, UPS etc). Daar heeft niemand iets aan.
• Garantie-issues.
Als je je niet kunt houden aan bovenstaande is het tijdelijk exit van Tweakers. We blijven niet bijsturen.
Posts die hier niet horen worden zonder notificatie verwijderd.
Blijf alsjeblieft rapporteren. We zien door de snelle stroom berichten niet alles. Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer het, want jouw bericht moeten we anders ook trashen wat nóg meer werk oplevert.
Dat jullie willen dat alles ontopic blijft, en het soepel verloopt snap ik, als jullie trolls en onwenselijke opmerkingen danwel discussies willen voorkomen snap ik, dat het feestdagen zijn en jullie op een skeleton crew draaien snap ik....
Dat jullie dreigen met een ban van GoT mocht je mogelijkerwijs iets wat in jullie ogen niet relevant is posten? nee, nee, nee, en nee.....
Als je op de man speelt, prima, als je racistisch bent, prima, als je oproept tot terreur, prima, maar iemand bannen als hij (per ongeluk) offtopic gaat? NEE!
En als jullie vinden dat deze topic ook niet door de beugel kan en besluiten mij een "time-out" te geven, prima, maar dan wil ik wel dat jullie de berichtgeving daarvan hier plaatsen, en niet (alleen) in een PM.
[ Voor 6% gewijzigd door zion op 26-12-2020 04:30 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem