Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Dat staat er toch? Lijkt me vrij duidelijk...Op maandag 13 augustus 2001 11:24 schreef Rembrand20 het volgende:
Diagnostic-Code: SMTP; 553 mclaren.formulaforce.net does not exist
Je moet de DNS-check uitzetten (zie de sendmail docs op www.sendmail.org) als je toch vanuit niet-bestaande domeinen mail wilt versturen via je server.
PS, is dit niet meer iets voor NWOS?
Ik snap het echt niet meer... ik moet het dns uitzetten ?
ofzo
ofzo
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
ja omdat ie zoekt in de dns naar een domein wat niet bestaat, dan krijg je die error denk ik 
[edit]
lees gewoon ff de docs op sendmail
[edit]
lees gewoon ff de docs op sendmail
Verwijderd
[probeer-simpel-te-blijven-mode]Op maandag 13 augustus 2001 12:25 schreef Rembrand20 het volgende:
Ik snap het echt niet meer... ik moet het dns uitzetten ?
ofzo
Dat domein vanwaar jij een emailtje probeert te versturen bestaat niet. Sendmail *kan* checken of een domein bestaat tjidens het verturen van een e-mailtje. Als dat aanstaat en het domein niet bestaat wordt het emailtje gereject en dus niet verzonden. Dat kan je aan zetten maar ook uitzetten. In de sendmail documentatie op http://www.sendmail.org kun je vinden hoe je dat aan- en uit kan zetten
[/probeer-simpel-te-blijven-mode]
Pagina: 1