JBL Tune 500BT - klikkend geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 05-10 20:16
Ik heb sinds kort een nieuwe Bluetooth koptelefoon. Het viel mij op dat als ik play of pauzeer tijdens het beluisteren van muziek of filmpjes via YouTube. Een soort, kort klikkend geluid hoor aan beide kanten. Het llijkt wel of de verbinding eraf en er weer op gaat. Dit heb ik met mijn headset van JBL met draad niet.

Zou het iets met bleutooth te maken hebben?

[ Voor 66% gewijzigd door rutgergron op 26-12-2020 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 80% gewijzigd door FeaR op 26-12-2020 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Klikken kan verschillende oorzaken hebben. Het kan dat er geen fade in of fade out wordt gebruikt, terwijl de uitgestuurde golf net ver van 0 zit. Ook kan het zijn dat de elektronica gedempt wordt zodra die niks te doen heeft en dat dat niet netjes geïmplementeerd is.

Kan geen kwaad dus lekker zo laten.

[ Voor 8% gewijzigd door TBTL op 26-12-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
TBTL schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:41:
Klikken kan verschillende oorzaken hebben. Het kan dat er geen fade in of fade out wordt gebruikt, terwijl de uitgestuurde golf net ver van 0 zit. Ook kan het zijn dat de elektronica gedempt wordt zodra die niks te doen heeft en dat dat niet netjes geïmplementeerd is.

Kan geen kwaad dus lekker zo laten.
Heeft het nog zin om de koptelefoon te retourneren en gokken op een ander exemplaar?

Heb het alleen als ik het geluid start of pauzeer. Dan hoor ik een zachte soort klik geluid. Net of dat de koptelefoon connectie aan het maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:11
Ik heb de T450 en die doet dat ook, ik stoor me er niet aan.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.