Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spellen van League of Legends tot Cyberpunk 2077/Call of duty. Ik ga geen video's bewerken of CPU heavy werkzaamheden uitvoeren. Naast het gamen zal ik mijn computer gebruiken voor muziek, netflix, surfen op het internet en schrijven van documenten op MS Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro in totaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Samsung SDD EVO 960 500 GB SDD en een GTX 1060 GPU tijdelijk tot ik een nieuw GPU heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken hebben geen voorkeur. Wil alleen de beste prijs/kwaliteit en niet onnodig extra betalen voor iets terwijl het ook goedkoper kan. Uiterlijk van pc is wel belangrijk door aanschaf van een open case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een snelle computer wat makkelijk games om 1080 resolutie kan afspelen (ook de wat intensievere games als cod)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wil graag advies of alle onderdelen compatible met elkaar zijn. Passen de onderdelen in mijn case? Zijn er onderdelen wat overkill zijn of ik wat meer geld moet betalen voor een andere onderdeel? Verder moet mijn computer 3-5 jaar mee moeten gaan.
Huidige specs:
Games spellen van League of Legends tot Cyberpunk 2077/Call of duty. Ik ga geen video's bewerken of CPU heavy werkzaamheden uitvoeren. Naast het gamen zal ik mijn computer gebruiken voor muziek, netflix, surfen op het internet en schrijven van documenten op MS Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro in totaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Samsung SDD EVO 960 500 GB SDD en een GTX 1060 GPU tijdelijk tot ik een nieuw GPU heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 405,- | € 405,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 174,90 | € 174,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G | € 664,90 | € 664,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 Ti Ventus 2X OCV1 | € 459,80 | € 459,80 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Elite Zwart/Wit | € 151,90 | € 151,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2Z3600C18 | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 94,05 | € 94,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.047,45 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken hebben geen voorkeur. Wil alleen de beste prijs/kwaliteit en niet onnodig extra betalen voor iets terwijl het ook goedkoper kan. Uiterlijk van pc is wel belangrijk door aanschaf van een open case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een snelle computer wat makkelijk games om 1080 resolutie kan afspelen (ook de wat intensievere games als cod)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wil graag advies of alle onderdelen compatible met elkaar zijn. Passen de onderdelen in mijn case? Zijn er onderdelen wat overkill zijn of ik wat meer geld moet betalen voor een andere onderdeel? Verder moet mijn computer 3-5 jaar mee moeten gaan.
Huidige specs: