Fire TV Cube met VPN of andere oplossing?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:18
Pjoewwww veel informatie hier. :9~

Maar wat ik nodig heb?? daarvoor is mijn kennis op dit moment nog te weinig :S

Situatie:

Sony 4K "Smart tv, en we kijken graag NETFLIX.. maar NIET het Nederlandse aanbod.

We gaan nu via een "tunnel" op een surfacebook (kabel verbinding naar TV) naar Londen (heb een makker daar..)
en kijken op deze manier veel Asian series

Nadeel is dat de Surfacebook maar 2.000x3.000 pix is, en dus vette zwarte randen geeft bij weergave op de 4K, en dat we gebonden zijn aan Engeland.

Nu zit ik te denken aan een "Fire TV Cube" 4K en dan ExpressVPN er op (volgens een Y.T. filmpje zou dat een makkie zijn.. maar ik ken dat makkies 7(8)7

Dan heb ik óók nog veel films die verschillende codecs/extenties hebben, en als ik dan de HD aansluit op de Smart 4K, krijg ik regelmatig "kan niet afspelen want, bla bla bla..

en nu komt de vraag..... O-)

Kan ik deze wensen samen oplossen met deze Fire TV Cube? of moet ik dan een veel "gecompliceerder" oplossing gaan opzetten??

Alle tips zijn welkom, ik sta nog aan het begin van deze leer-curve (y)

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Welke Sony 4K TV?
Vaak kun je op Sony Android TV een VPN installeren en die instellen op Engelse IP en zo naar Netflix buitenland kijken.

https://vpndiensten.nl/in...he-blokkades/netflix-vpn/

Voor het afspelen van films op je TV kun je ook VLC installeren op je TV, die speelt bijna alle type bestanden af.

https://www.videolan.org/vlc/download-android.html

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:44

FeaR

In GoT we trust

@Hansieo
Een topic kicken om te kapen is niet de bedoeling. Bij deze de posts afgesplitst van Makkelijke, kleine Netflix streamer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hansieo
FeaR schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 16:59:
@Hansieo
Een topic kicken om te kapen is niet de bedoeling. Bij deze de posts afgesplitst van Makkelijke, kleine Netflix streamer.
als eerte merry X-mass to all of you *O* :9B o<:)

Excuus dat dit zo overkomt, en is echt niet opzettelijk, maar van niet weten waar deze vraag exact thuis hoort.

Kan je aangeven waar ik deze vraag dien onder te brengen? in dit gestarte draadje?

tia

ps: @HereIsTom ik zou graag met je brainstormen en hoop je te lezen in het nieuw onder te brengen topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Hansieo op 26-12-2020 08:01 ]

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
(Ik ga er even vanuit dat deze verplaatsing op de juiste plek terechtgekomen is..)

@HereIsTom

Het is de Panasonic OLED TX-65-GZT1506.

Iemand heeft mij eens geholpen om deze met ExpressVPN werkend te krijgen voor NETFLIX Asia, maar dat wilde niet lukken, NETFLIX kon "zien" dat iets niet klopte.
Kan bést zijn (zou mij niet verbazen) dat we niet de juiste instellingen gebruikt hebben.

Later hoorde ik ergens dat wat ik wil uitstekend zou gaan met de Fire-TV-Cube. Als dat zo is maakt het mij niet uit dat het iets kost, maar iets kopen dat toch niét blijkt te kunnen is natuurlijk zonde van het geld.

Weet jij (of iemand anders) of deze Fire TV cube écht zal werken?

tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Ik heb zelf geen ervaring met een fire-cube, dus durf niet te zeggen of dat wel werkt, maar zou best kunnen.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Pagina: 1