Mijn LG TV (bouwjaar 2012, voor exacte type zie titel) lijkt maar niet te willen connecteren met apps die, gezien zijn functie als Smart TV, perfect uitvoerbaar zouden moeten zijn.
Zo heb ik geprobeerd om met de AirBeam Mirror app mijn iPhone-scherm te mirroren aan het televisiescherm, maar: TV lokaliseert het niet, terwijl de app de TV wel kan vinden. Ook Amazon Prime installeren is een onmogelijke opdracht (terwijl een erg oude versie van Netflix er weer wel opstaat.)
Wat zou het probleem kunnen zijn dat hieraan ten grondslag ligt? Bijgevoegd wat screenshots van de interface TV en foutmeldingen app.
/f/image/rEa2nqQ76ZxVlBF1BsMcrLPt.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yDn68f7vQjdPKcixD8cOfdPG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9Gp2pMt4dYHEPZYDwCvmzj6D.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo heb ik geprobeerd om met de AirBeam Mirror app mijn iPhone-scherm te mirroren aan het televisiescherm, maar: TV lokaliseert het niet, terwijl de app de TV wel kan vinden. Ook Amazon Prime installeren is een onmogelijke opdracht (terwijl een erg oude versie van Netflix er weer wel opstaat.)
Wat zou het probleem kunnen zijn dat hieraan ten grondslag ligt? Bijgevoegd wat screenshots van de interface TV en foutmeldingen app.
/f/image/rEa2nqQ76ZxVlBF1BsMcrLPt.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yDn68f7vQjdPKcixD8cOfdPG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9Gp2pMt4dYHEPZYDwCvmzj6D.jpg?f=fotoalbum_large)