Geluid IPhone als iWatch wordt opgeladen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbgdm
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-01-2021
Mijn vraag
...
Ik heb sinds enige tijd een I Watch 5 die ik heb gekoppeld aan mijn IPhone 7. De iWatch geeft bericht als ik telefoon krijg of er appjes en e-mails binnen komen. So far so good. Maar nu heb ik vastgesteld dat mijn telefoon ook geen geluid maakt als ik gebeld word of als ik appjes krijg als ik mijn iWatch in de lader heb liggen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de instellingen zodanig kan aanpassen dat ik zowel via mijn telefoon als via de iWatch een geluidsmelding krijg?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb wel gevonden hoe de iWatch het geluid van de telefoon overneemt , maar niet andersom.
Dank voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:00
staat draagdetectie aan op de Watch, anders kan je dat eens bekijken via de watch app op je iPhone naar toegangscode en dan zie je daar een optie draagdetectie.
Zet deze aan en dan zou in het beste geval het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:06
Heb je “Niet Storen” aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbgdm
Dank voor je reactie! Draagdetectie stond al aan. Of zou ik die juist uit moeten zetten? Dan heb ik ook geen valdetectie meer toch? En geen beveiliging.

Niet storen staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:00
Jbgdm schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:59:
Dank voor je reactie! Draagdetectie stond al aan. Of zou ik die juist uit moeten zetten? Dan heb ik ook geen valdetectie meer toch? En geen beveiliging.

Niet storen staat uit.
Draagdetectie moet aanstaan zodat de Apple Watch zou weten of hij de meldingen moet versturen naar de Watch of iPhone en natuurlijk nog andere dingen.
Is er een mogelijkheid dat je de Watch eens reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbgdm
AppleFan2007 schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:36:
[...]

Draagdetectie moet aanstaan zodat de Apple Watch zou weten of hij de meldingen moet versturen naar de Watch of iPhone en natuurlijk nog andere dingen.
Is er een mogelijkheid dat je de Watch eens reset?
Dat heb ik ook al gedaan. Biedt geen soelaas helaas.
Pagina: 1