Vloer in de schuur

Pagina: 1
Acties:

• DonZjon
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-03-2023
Tweakers,

Sinds 5 maanden heb ik mijn huis betrokken en intussen al erg veel gedaan met een erg mooi resultaat.

Nu naar de plek waar doorgaans het minst aandacht aan word besteed :) De schuur..
De schuur is 4,5x2,2m met een basic betonvloer en golfplaatjes op het dak. Erg simpel dus. Heb er reeds een RVS vloertje ingelegd voor langwerpige spullen en een brede deur geplaatst tbv. mijn motor.

Omdat er toch behoorlijk wat waarde in staat vind ik dat het er nog wel een beetje waardiger uit mag zien. Wil er graag een mooi vloertje inleggen en de deur voorzien van zwarte dorpel.

Maar.. Wat voor een soort vloer zou goed zijn in deze? Denkend aan dat er wat oliedruppels op kunnen vallen enz. Ik dacht aan PVC.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Of een gietvloer?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• DonZjon
Heb eens gekeken en dat is inderdaad erg mooi. Zie heel veel verschillende soorten.. Nog eens goed inlezen. Het hoeft niet fancy, als er een strak vloertje ligt is het goed. Grijs/beton kleurig. Met zoals ik zei bv de eigenschap het gemakkelijk schoon te kunnen maken.

Evt met mooie plint alhoewel dat misschien too much word haha.

• DonZjon
Heb 7 offertes opgevraagd met mijn wensen/eisen. Ben benieuwd..

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20
Ik heb zelf in mijn vorige garage een tegelvloer zelf gelegd. Restpartijtje op marktplaats voor 5 euro/m2.

Met lijm en voegmidd was ik voor 200 euro klaar, en het zag er netter uit dan menig woonkamer. (De huidige bewoners bouwen de garage om naar slaapkamers, en behouden de vloer ook gewoon)

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce