.net hosting zo goedkoop mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensvde
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 18:25
Hallo iedereen

Ik zoek de goedkoopste VPS provider om mijn .net site op te hosten.

Het is maar een simpele persoonlijke website dus ik probeer zoveel mogelijk te besparen :) Het is de bedoeling om (met verloop van tijd) de .net skills hier te showen :D

Ik heb een apart domein gekocht waar ik zelf de dns records invul en op Google Cloud draait een Ubuntu VM met mijn site deployed voor ongeveer 10 euro per maand met vast IP... Heb ik al de goedkoopste manier gevonden of zijn er nog andere opties?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Thuis ?

Ik draai een eigen servertje, cloudflare routeert mijn domeinnaam inclusief proxy naar mijn thuisverbinding.

Daarnaast heb ik een simpele VPS via Contabo, kan je rond de 50€/j al klaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiffieHM
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-08-2024
jensvde schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:09:
Hallo iedereen

Het is maar een simpele persoonlijke website dus ik probeer zoveel mogelijk te besparen :) Het is de bedoeling om (met verloop van tijd) de .net skills hier te showen :D

Ik heb een apart domein gekocht waar ik zelf de dns records invul en op Google Cloud draait een Ubuntu VM met mijn site deployed voor ongeveer 10 euro per maand met vast IP... Heb ik al de goedkoopste manier gevonden of zijn er nog andere opties?

Alvast bedankt!
Je geeft niet aan wat je exact nodig hebt aan resources, maar bij Hetzner kan het wellicht gemakkelijk de helft goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:53
jensvde schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:09:
Hallo iedereen

Alvast bedankt!
als het puur om een website gaat waarom moet je dan een hele vps hebben?

zoiets kan al voor 1 euro per maand of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 882605

In azure, in de goedkoopste tier van de app service. Free tier gebruiken, dan heb je wel cold start maar geen kosten.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 882605 op 25-12-2020 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:37
Ligt uiteraard aan de specs. Digitalocean, vultr kun je voor gaan. Voor 3€ per maand heb je ook een vps bij arubacloud.com (persoonlijk goede ervaring mee). Als alternatief bij google of microsoft de trial pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:33
Vanaf $3 per maand : https://www.ramnode.com/#pricing
Pagina: 1