Ik zoek een?
Nieuwe center speaker plus 2 fronts. Allemaal bookshelf formaat
Wat is je budget?
Nog niet echt bepaald, maar laten we zeggen iets van 700 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Combinatie van muziek luisteren via Spotify connect, series/films & gamen via PlayStation 5 ]
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel heb ik een Denon 2500H receiver die de speakers aanstuurt van de volgende set:https://tweakers.net/pric...10/onkyo-ht-s9405thx.html
Hiervan heb ik alleen nog een 3.1 opstelling draaien en wil dit ook zo houden. Normaliter zou ik gaan luisteren, maar gezien de huidige maatregelen en het feit dat de speakers bij mij in een semi open kast staan, leek het mij een goed idee om te beginnen met een topic hier.
Ik heb vooral het gevoel dat ik wat ruimtelijk geluid mis. Het klinkt allemaal niet 'vol' en zeker op laag volume valt het geluid mij echt wat tegen.
Voor de beeldvorming, hieronder een foto hoe het er momenteel bij ons uitziet.
:strip_exif()/f/image/NjUQL8OA9GelHVPxmtDt3Gpc.jpg?f=fotoalbum_small)
Nieuwe center speaker plus 2 fronts. Allemaal bookshelf formaat
Wat is je budget?
Nog niet echt bepaald, maar laten we zeggen iets van 700 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Combinatie van muziek luisteren via Spotify connect, series/films & gamen via PlayStation 5 ]
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel heb ik een Denon 2500H receiver die de speakers aanstuurt van de volgende set:https://tweakers.net/pric...10/onkyo-ht-s9405thx.html
Hiervan heb ik alleen nog een 3.1 opstelling draaien en wil dit ook zo houden. Normaliter zou ik gaan luisteren, maar gezien de huidige maatregelen en het feit dat de speakers bij mij in een semi open kast staan, leek het mij een goed idee om te beginnen met een topic hier.
Ik heb vooral het gevoel dat ik wat ruimtelijk geluid mis. Het klinkt allemaal niet 'vol' en zeker op laag volume valt het geluid mij echt wat tegen.
Voor de beeldvorming, hieronder een foto hoe het er momenteel bij ons uitziet.
:strip_exif()/f/image/NjUQL8OA9GelHVPxmtDt3Gpc.jpg?f=fotoalbum_small)
To dare is to do