Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, op het moment speel ik vooral warzone, csgo en andere fps games. Warzone is het zwaarste spel atm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ikzelf zou graag 1300 euro maximaal aan willen houden. Als er voor dit geld geen goede value is dan mag ook wel iets duurder maar ik moet natuurlijk een grens stellen om mee te beginnen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik speel op het moment op een 75hz 1440p scherm van iiyama en verder heb ik de andere benodigheden als muis etc al.
Deze lijst had ik al samengesteld:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nog geen gpu in de build gezet gezien ik geen flauw idee heb wat op het moment de juiste keuze is gezien er weinig leverbaar is en de prijzen wel erg hoog zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, wilde eerst amd gezien zij langer doorgaan met dezelfde socket echter leek deze intel cpu erg goede value voor het gamen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet een goede value hebben en niet te veel lawaai produceren, ik speel wel met een headset op maar de 970 die ik op het moment heb lijkt wel een bladblazer en wil graag een wat stillere pc dan deze
Ga je overklokken?
Nee alleen als het redelijke grote performance winst geeft.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een pc die vooral goede value heeft en warzone en andere fps games op 1440p en 120 fps kan draaien. Settings in games draai ik gerust naar het laagst gezien ik performance over visuals neem. De 120 fps wil ik aanhouden als ik ooit nog mijn scherm upgrade en eventueel lock ik mijn fps lager zodat de gpu wat stiller draait.
Dus welke GPU kan ik het beste hierbij nemen en passen deze componenten bij elkaar en resulteert dit in mijn gewenste performance?
Gamen, op het moment speel ik vooral warzone, csgo en andere fps games. Warzone is het zwaarste spel atm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ikzelf zou graag 1300 euro maximaal aan willen houden. Als er voor dit geld geen goede value is dan mag ook wel iets duurder maar ik moet natuurlijk een grens stellen om mee te beginnen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik speel op het moment op een 75hz 1440p scherm van iiyama en verder heb ik de andere benodigheden als muis etc al.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite B2791QSU-B1 Zwart | € 248,- | € 248,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 248,- | ||
Deze lijst had ik al samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600KF Boxed | € 228,75 | € 228,75 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z490 Gaming X | € 168,90 | € 168,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,90 | € 76,90 |
| 2 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 140mm | € 22,95 | € 45,90 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 94,05 | € 94,05 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 870,30 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nog geen gpu in de build gezet gezien ik geen flauw idee heb wat op het moment de juiste keuze is gezien er weinig leverbaar is en de prijzen wel erg hoog zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, wilde eerst amd gezien zij langer doorgaan met dezelfde socket echter leek deze intel cpu erg goede value voor het gamen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet een goede value hebben en niet te veel lawaai produceren, ik speel wel met een headset op maar de 970 die ik op het moment heb lijkt wel een bladblazer en wil graag een wat stillere pc dan deze
Ga je overklokken?
Nee alleen als het redelijke grote performance winst geeft.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een pc die vooral goede value heeft en warzone en andere fps games op 1440p en 120 fps kan draaien. Settings in games draai ik gerust naar het laagst gezien ik performance over visuals neem. De 120 fps wil ik aanhouden als ik ooit nog mijn scherm upgrade en eventueel lock ik mijn fps lager zodat de gpu wat stiller draait.
Dus welke GPU kan ik het beste hierbij nemen en passen deze componenten bij elkaar en resulteert dit in mijn gewenste performance?