Aankoopadvies Soundbar (€200)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:40
Hallo iedereen,

Ik ben voor mijn nieuwe slaapkamer televisie opzoek naar een betaalbare soundbar. Mijn budget is maximaal €200, al zit ik liever daaronder.

Ik heb naar een aantal soundbars gekeken maar zie onderhand de bomen door het bos niet meer. Dat komt doordat ik van zowat iedere soundbar ook wel weer negatieve reviews kan vinden. Ik verwacht natuurlijk geen geweldige geluidskwaliteit met dit budget, maar wil natuurlijk wel graag een goede keuze maken.

Ik heb gekeken naar onder andere:

- JBL 2.0 All in One Soundbar (€144)
- Samsung HW-N400 (€150)
- JBL Bar Studio (€180)
- Yamaha Yas 107 (€180, lastig verkrijgbaar)
- Logitech 607 (Veel betere geluidskwaliteit, echter worden alle kabels wel een probleem denk ik...)

Ik lees veel positieve verhalen over de Yas soundbars van Yamaha. Deze zijn over het algemeen een stukje duurder dan de concurrentie, en wat lastiger te verkrijgen. Toch ben ik wel bereid wat extra te betalen indien de kwaliteit dermate beter is.

Ik hoor graag jullie adviezen en eventueel bevindingen van een van de opties hierboven.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-10 18:56
De Yamaha YAS 107 is al een aantal jaren oud hierdoor is deze lastig verkrijgbaar, de YAS 108 en 109 zijn de opvolgers.

Bij soundbars geniet 3.0/ 3.1 kanaals de voorkeur doordat stemmen beter tot z'n recht komen. Persoonlijk zou ik een paar tientjes bijleggen en voor de Samsung HW-T605 kiezen, deze soundbar heeft een uitstekende prijs/ geluidskwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
Freshouttheoven schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:57:
De Yamaha YAS 107 is al een aantal jaren oud hierdoor is deze lastig verkrijgbaar, de YAS 108 en 109 zijn de opvolgers.

Bij soundbars geniet 3.0/ 3.1 kanaals de voorkeur doordat stemmen beter tot z'n recht komen. Persoonlijk zou ik een paar tientjes bijleggen en voor de Samsung HW-T605 kiezen, deze soundbar heeft een uitstekende prijs/ geluidskwaliteit verhouding.
Bedankt voor je hulp, echter wordt de HW-T605 me te duur. In eerste instantie wilde ik een soundbar rond de €150, en de €200 zijn voor mij de extra tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
(jarig!)
Misschien ook nog een optie:

pricewatch: Denon DHT-S216

https://www.thesoundjunky.com/best-soundbar-under-300/

Zou dicht op de 109 zitten, sommige reviews zeggen dat Denon toch net beter is, maar omdat het in hetzelfde segment zit met dezelfde features, denk ik dat het verschil echt minimaal is.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
ByteMe_ schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:22:
Misschien ook nog een optie:

pricewatch: Denon DHT-S216

https://www.thesoundjunky.com/best-soundbar-under-300/

Zou dicht op de 109 zitten, sommige reviews zeggen dat Denon toch net beter is, maar omdat het in hetzelfde segment zit met dezelfde features, denk ik dat het verschil echt minimaal is.
Bedankt voor je reactie. Ik ben vanwege de cashback actie toch voor een Yamaha Yas 109 gegaan voor €200. Dit scheelde zo’n 30-40 euro met wat ik oorspronkelijk in gedachte had maar ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Daarmee kan dit topic dus worden beëindigd. :)