Ik heb gisteren mijn hd geformateerd, en mijn "distributed net mapje" naar mijn 2e netwerk-pc gecopieerd, nu heb ik alles weer teruggezet, en hij flushed dus niet..........
copy/paste eens een paar logs enzo ?
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Verwijderd
Gaat het niet snel genoeg voor je.......
Heb even geduld dan komt er wel iemand om je te helpen maar ga niet na 15 minuten al schreeuwen om hulp
Heb even geduld dan komt er wel iemand om je te helpen maar ga niet na 15 minuten al schreeuwen om hulp
Niet te haastig he 
Werkt je internetverbinding verder wel ?
Kun je wel fetchen ?
Firewall ertussen ?
handmatige ping gedaan naar distributed ?
Werkt je internetverbinding verder wel ?
Kun je wel fetchen ?
Firewall ertussen ?
handmatige ping gedaan naar distributed ?
[removed]
Verwijderd
Wat is precies het probleem .. kun je iets meer info geven ...
Krijg je een foutmelding tijdens het flushen of is je flush-menuutje verdwenen als je met de rechtermuisknop op je koe in de systray klikt ???
M.a.w. Waar gaat het fout ?
Krijg je een foutmelding tijdens het flushen of is je flush-menuutje verdwenen als je met de rechtermuisknop op je koe in de systray klikt ???
M.a.w. Waar gaat het fout ?
edit:
Hij gaat lekker .. 4 reacties in 4 minuten ofsow
Hij gaat lekker .. 4 reacties in 4 minuten ofsow
Verwijderd
Marlboro, reageer s op de vragen hier, geef s meer info dan kunnen we proberen het op te lossen...
Lees zijn onderschrift eens... Wanneer ik op mijn werk zit, gaat de tijd met 5 minuten per uur ( in de negatieve zin zeg maar )Op maandag 13 augustus 2001 11:28 schreef michielk het volgende:
Gaat het niet snel genoeg voor je.......
Voor hem heeft het dus al uren geduurd voor hij antwoord kreeg.
* Jeldert [hahaha/hmmmm mode]
Heb je wel iets om te flushen?
* Jeldert [/hahaha/hmmmm mode]
Heb je wel iets om te flushen?
* Jeldert [/hahaha/hmmmm mode]
Juist
lol...ik vrees dat ie nu werkende is 
Hij's een teammaatje van mij (ook een Malloot dus...verklaart al eigenlijk genoeg)
Post ff wat meer info.
Als je toch ff snel wilt flushen stuur een email naar flush@distributed.net met alleen je buff-out.rc5 daaraan gekoppeld (geen tekst dus), maar dit is slechts een hulpmiddel geen oplossing.
Hij's een teammaatje van mij (ook een Malloot dus...verklaart al eigenlijk genoeg)
Post ff wat meer info.
Als je toch ff snel wilt flushen stuur een email naar flush@distributed.net met alleen je buff-out.rc5 daaraan gekoppeld (geen tekst dus), maar dit is slechts een hulpmiddel geen oplossing.
Uhum......sorry, was ff mijn andere pc's uit elkaar aan het halen en in elkaar aan het zetten terwijl ik geblindoekt ondersteboven aan de deurstijl hing..... 
Anyways, ik kan wel fetchen, maar niet flushen; dan krijg ik de volgende melding:
................................. uuuh.........HIJ DOET HET WEER!!
Ik weet niet wat jullie gedaan hebben, maar goed werk!! hij is gefixt!!
THNX
Anyways, ik kan wel fetchen, maar niet flushen; dan krijg ik de volgende melding:
................................. uuuh.........HIJ DOET HET WEER!!
Ik weet niet wat jullie gedaan hebben, maar goed werk!! hij is gefixt!!
THNX
Pagina: 1