Verdwijnende knop naar vraag of aanbod selectie advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:53
Als ik vanuit het lint bovenaan naar Vraag & Aanbod klik, had ik daar altijd (onder de ad, boven de box met category selectie) een knop/link om direct naar de vraag- of aanbodadvertenties door te klikken.

Sinds een paar dagen lijkt de regel waar deze links in staan weg te zijn of binnen een fractie van een seconde te verdwijnen bij het laden van de V&A. Dat is op mijn computer (Win10, nieuwste Chrome).

Probeer ik op mijn Pixel2, staat de regel er wel.

Is het bewust dat de regel weg is gehaald of zit er iets dieper in de code?

The answer is 42.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Omdat je 'm heel eventjes ziet, stinkt het heel erg naar een adblocker die de link weghaalt. Weet je zeker dat je 'm volledig uit hebt staan op Tweakers.net?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Er draait hier ook een a/b test op, alleen is er nu niemand die daar naar kan kijken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrit13
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:26
Bij mij staat die link er ook niet meer (ook niet eventjes) op Windows 10 / Chrome.

Op m'n smartphone (Android / Chrome) staan daar nu twee knoppen ("Product aanbieden" en "Product vragen") die er op mijn windows machine ook niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:53
Hero of Time schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:05:
Omdat je 'm heel eventjes ziet, stinkt het heel erg naar een adblocker die de link weghaalt. Weet je zeker dat je 'm volledig uit hebt staan op Tweakers.net?
De adblocker staat helemaal uit... Speciaal voor Tweakers!

Op mijn werk-pc mét adblocker is het ook weg.

Het heel even zien had ik wel een paar keer, maar kon ik later ook niet reproduceren.

The answer is 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wilde net een topic aanmaken, maar er zijn blijkbaar meer users met dit probleem. Bij deze meld ik mij ook.

Bij het aanklikken van Vraag & Aanbod zijn de links een fractie van een seconde zichtbaar, en verdwijnen vrijwel direct.

Dacht eerst dat een custom css de boel om zeep hielp, dus die heb ik voor de zekerheid uitgeschakeld. Adblocker staat uit. Niet dat ik die nodig heb voor Tweakers, maar toch. ;)

Firefox 84 op Windows 10 2004

[ Voor 3% gewijzigd door PD2JK op 04-01-2021 12:16 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Het komt inderdaad door een draaiende A/B test. Wanneer we dit gaan uitwerken naar de uiteindelijke versie zullen we er voor zorgen dat deze links niet meer verborgen worden.

Intentionally left blank

Pagina: 1