Toon posts:

Dringend: PS2 muis + keyboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn computer niet meer in ;-( Ik heb een mobo gekocht 2e hands en daar doen de muis en keyboard ps2 poort het niet van...waaazig! Ik heb gekeken in het soft3menu van abit (abit vp6) maar kan niets vinden dat ie gedisabled staat ofzo. Iemand enig idee hoe ik dat kan enablen ofzo?

Mijn usb spul werkt niet (niet geinstallleerd?) dus kan helemaal windows niet meer in...ik zit nu dus op de laptop, dus ik hoop dat jullie een oplossing hebben!!!

thankz!

[/edit] Ik heb helaas geen seriele muis liggen, anders had ik dat geprobeerd '=)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34
mja je zegt t zelf al 2e hands he.
zal wel zon typisch geval van R.I.P. zijn

dat mobo is gewoon brak.

1 ding snap ik niet ziet windows het niet of ziet je mobo t niet, aangezien je wel in de biossetup komt

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het zelf een keer gehad...omdat je steeds de stekkertje eruit haalt en weer erin zet kunnen de plugjes brak worden (vertelde een medewerker van norrod)...het is gewoon balen, ik ben genept, alleen kan je via de usb een heleboel bereiken!

Ik heb in het bios USB keyboard als OS en als BIOS enabled, dus ik kan in het bios komen, maar Windows zegt dat ie geen seriele muis of ps2 muis heeft gedetecteerd...ik kan er met het keyboard ook niet inkomen (op usb of ps2)...waaarschijnlijk met seriele muis wel, alleen heb ik die niet ;-(
daarom : heb je een idee dat het misschien via de bios enabled moet worden (ps2 poorten) wat ik over het hoofd heb gezien?

Verwijderd

Als je je computer op start moet je wel naar het bios gaan.
Hier moet je de optie ps/2 mouse op enable zetten.
Let wel op dat je IRQ12 niet bezet is in windows.
Doe je dit dan zal je muis na herstart werken.:+