cpu of gpu

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Vraag

• 3929u3u2
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-12-2020
ik speel op een asrock phantom rx570 en amd ryzen 3 3200g en speel rocket league en fortnite
wat kan ik beter upgraden naar een ryzen 5 of een 1660s

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:17
Ligt eraan welke Ryzen 5 je bedoelt. pricewatch: AMD Ryzen 5 Pro 4650G Boxed gaat je niet heel veel winst brengen omdat de igpu net zo snel is en met pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed heb je alsnog een aparte videokaart nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 10:48

EMP

Krulloos!

Als je nu op de geïntegreerde graphics van de cpu gamed zal een losse videokaart (bijvoorbeeld de 1660s) absoluut de beste upgrade zijn.

Een ryzen 5 met integrated graphics zal een kleine verbetering geven, maar

Had niet goed gelezen.

Ik denk dat fortnite en rocket league niet cpu-bound zijn op een 3200g, dus video kaart upgrade lijkt mij nog steeds de beste optie.

Maar als je het echt wilt weten moet je beide games een tijdje met afterburner aan spelen en kijken naar de cpu en gpu belasting.

[ Voor 41% gewijzigd door EMP op 25-12-2020 00:08 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 19:59
De rx570 is een videokaart, die heeft hij dus al

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:16
1660s ga je meer van merken.
Dan nieuwe cpu in fortnite

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.