Synchroniseren van projectfolders/git

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Vraag

• DennisKr
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19-11-2022
Allereerst fijne kerstdagen gewenst voor iedereen die dit viert.

Ik werk remote en switch op dit moment tussen mijn PC en twee laptops (waar ik soms ook in de avond even wat kleine dingen op de bank wil afronden ipv voor mijn PC). Nu moet ik dus de hele tijd alles committen en push/pullen om van plek A naar plek B te gaan om door te kunnen blijven werken aan mijn projecten. Maar soms ben je nog niet helemaal klaar met bepaalde codes en wil je dit dus niet Git op knallen om meerdere redenen.

Wie heeft er een goede manier om git te blijven gebruiken maar de bestanden overal gesynchroniseerd blijven tussen de werkstations? Is het misschien een idee om een eigen (git) server op te zetten met hier al mijn projectfolders?

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we hier ook wat eigen inzet en die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent staan er ook niet voor niks:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Als ik namelijk google op "Git sync without commit" kom ik als eerste hit hier al op (hit 2, hit 3, ...). Er is dus méér dan zat, vrij eenvoudig, te vinden. Ik zou graag zien dat je je topicstart even aanvult met de zaken waarom gevraagd wordt in de quickstart ;)

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 24-12-2020 15:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• DennisKr
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19-11-2022
Kan allemaal best inderdaad maar wanneer ik naar de groenteboer ga omdat ik zijn expertise wil aanhoren dan zegt de beste man ook niet dat ik maar even naar iemand anders moet gaan. Uiteraard gegoogled, uiteraard antwoorden gevonden, maar veel ook van een aantal jaar oud. Zoals je wel zou moeten weten wanneer je in deze branche zit ontwikkelt zich alles ongelooflijk snel dus misschien was er hier wel een up to date oplossing gekomen hiervoor.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
DennisKr schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:24:
Uiteraard gegoogled, uiteraard antwoorden gevonden, maar veel ook van een aantal jaar oud.
Als het je teveel moeite is om te beschrijven wat je hebt gevonden zodat wij onze tijd kunnen gaan zitten verdoen met dingen aandragen die je allang gevonden hebt dan have it your way :w

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.