Ik ben aan het kijken voor een nieuw werkstation voor thuis, mijn oude Dell XPS 15 502x (jan '10) is aan vervanging toe RIP. Ik heb gekeken in het BBG topic, maar ik zoek een compacter en cleaner systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, emailen, browsen en 4K films bekijken. Ik verwacht geen zware games te spelen, maar een spelletje als Age of Empires HD kan nooit voor veel problemen zorgen (denk ik?). Mijn doel is een cleane uitstraling.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum budget is € 1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het is een compleet nieuw systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een systeem dat hopelijk weer 10 jaar mee kan. 1TB aan opslag is voldoende. 32GB RAM is een bewuste keuze. Het prijsverschil tussen 16 en 32 is acceptabel om voor de 32GB te gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar ik vind de NUC achterop het beeldscherm een cleane uitstraling geven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn wens is een compact, clean werkstation met een kwalitatief goed scherm. De muis en toetsenbord zijn daarom bewust draadloos. Absoluut geen RBG apparaat! Misschien wil ik nog een fatsoenlijk audio systeem aanschaffen als er budget overblijft.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Werkt het gekozen geheugen optimaal in combinatie met deze NUC (2.400MT/s, 2666MT/s of 3200MT/s)? Zijn er nog suggesties voor de muis en toetsenbord? Wat is de goedkoopste manier om aan Windows 10 Home te komen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, emailen, browsen en 4K films bekijken. Ik verwacht geen zware games te spelen, maar een spelletje als Age of Empires HD kan nooit voor veel problemen zorgen (denk ik?). Mijn doel is een cleane uitstraling.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum budget is € 1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het is een compleet nieuw systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een systeem dat hopelijk weer 10 jaar mee kan. 1TB aan opslag is voldoende. 32GB RAM is een bewuste keuze. Het prijsverschil tussen 16 en 32 is acceptabel om voor de 32GB te gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar ik vind de NUC achterop het beeldscherm een cleane uitstraling geven.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Barebones | Intel NUC 10 Performance Kit NUC10i5FNH (EU-stekker) | € 334,- | € 334,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K16G4SFD824A | € 116,54 | € 116,54 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Monitoren | Philips S-line 275S1AE/00 Zwart | € 226,48 | € 226,48 |
| 1 | Overige componenten | Silverstone SST-MVA01 - Vesa extention | € 11,99 | € 11,99 |
| 1 | Toetsenborden | Microsoft Bluetooth Keyboard (Qwerty US) | € 58,08 | € 58,08 |
| 1 | Muizen | Logitech G603 | € 54,99 | € 54,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 903,08 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn wens is een compact, clean werkstation met een kwalitatief goed scherm. De muis en toetsenbord zijn daarom bewust draadloos. Absoluut geen RBG apparaat! Misschien wil ik nog een fatsoenlijk audio systeem aanschaffen als er budget overblijft.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Werkt het gekozen geheugen optimaal in combinatie met deze NUC (2.400MT/s, 2666MT/s of 3200MT/s)? Zijn er nog suggesties voor de muis en toetsenbord? Wat is de goedkoopste manier om aan Windows 10 Home te komen?