Moet iets verzenden naar België (zuiden van België grenzend aan Frankrijk). Is het beter om het met PostNL of DHL te verzenden gezien kerst en corona. Welke is beter/sneller denken jullie? Thanks
Veel particuliere pakjes worden apart gehouden, ivm drukte grote webshops
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
klopt, maar ik vraag me dus af welke partij het toch sneller kan afhandelen.Hackus schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:16:
Veel particuliere pakjes worden apart gehouden, ivm drukte grote webshops
Dat weet werkelijk niemand.JaxTeller schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:27:
[...]
klopt, maar ik vraag me dus af welke partij het toch sneller kan afhandelen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dacht omdat PostNL meer pakketjes verwerkt zij het dus drukker kunnen hebben en DHL wat rustiger. Dan zal ik even moeten kijken.
@JaxTeller Maar hoe druk PostNL en/of DHL het alhier in Nederland hebben, zegt natuurlijk nog niks over de situatie op de plaats van bestemming.
M.a.w. hoe en wanneer precies jouw pakketje zich door de logistieke keten begeeft, blijft koffiedik kijken. Zeker in deze tijden...
M.a.w. hoe en wanneer precies jouw pakketje zich door de logistieke keten begeeft, blijft koffiedik kijken. Zeker in deze tijden...
klopt inderdaad, wat zouden jullie doen? hahaehtweak schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:04:
@JaxTeller Maar hoe druk PostNL en/of DHL het alhier in Nederland hebben, zegt natuurlijk nog niks over de situatie op de plaats van bestemming.
Ik zou in elk geval beginnen te wennen aan het idee dat het wel eens lang kan duren. Een pakket dat een week voor sinterklaas uit Nederland is verzonden is hier (in België) gisteren pas aangekomen.klopt inderdaad, wat zouden jullie doen? haha
Als je voor DHL Express kiest kan het er waarschijnlijk maandag wel zijn. Is alleen wel wat duurder dan PostNL
wow, met PostNL?Charango schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:17:
[...]
Ik zou in elk geval beginnen te wennen aan het idee dat het wel eens lang kan duren. Een pakket dat een week voor sinterklaas uit Nederland is verzonden is hier (in België) gisteren pas aangekomen.
Ik ga dan toch voor DHL, we zullen zien.
ja best duuroohh schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:20:
Als je voor DHL Express kiest kan het er waarschijnlijk maandag wel zijn. Is alleen wel wat duurder dan PostNL
Met DHL heb ik vaker het probleem dat het langer duurt. Ook in normale tijden.JaxTeller schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:23:
[...]
Ik ga dan toch voor DHL, we zullen zien.
Wat al vaker aangegeven is niemand weet het, het is gewoon een kwestie van gokken en verwachten dat het langer duurt dan normaal.
DHL Parcel is 1 organisatie voor de Benelux.
Binnen de Benelux is over het algemeen next-day delivery. (Nu met kerst natuurlijk niet, dit jaar is zelfs 2e kerstdag wel een vrije dag in België)
Zal wel ergens rond di/wo aankomen.
Dit zal waarschijnlijk sneller zijn op dit moment dan met PostNL die hem weer overdraagt naar Bpost.
Binnen de Benelux is over het algemeen next-day delivery. (Nu met kerst natuurlijk niet, dit jaar is zelfs 2e kerstdag wel een vrije dag in België)
Zal wel ergens rond di/wo aankomen.
Dit zal waarschijnlijk sneller zijn op dit moment dan met PostNL die hem weer overdraagt naar Bpost.
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 24-12-2020 16:51 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Aangezien niemand een glazen bol heeft, is dit topic nutteloos. Daarom op slot.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.