| O11 Dynamic White | 5950x | CH8 Hero Wifi | 3090 Vision OC |
Ooit gehoord van overklokkenMercyfull schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:58:
En het viel mij op dat ik bij GPU's kan kiezen voor een 3080ti en dat bij die keuze ook daadwerkelijk de kloksnelheden aangepast werden...
Overigens zijn dat soort calculators niet heel interessant. Je kunt beter een goede review pakken die het verbruik van de videokaart meten (bijvoorbeeld Techpowerup). Dan kan je het vrij nauwkeurig schatten. Wat voor algoritme precies achter de calculator zit weet je immers niet.
Ja die snap ik, echter, het gaat mij om het type nummer van de GPU. De 3080ti wordt alleen maar over gefluisterd in de donkere wandelgangen... Dit zouden dan de versies zijn met 20gb aan GDDR geheugen ipv de 10 die we nu hebben.br00ky schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:29:
[...]
Ooit gehoord van overklokken?
Overigens zijn dat soort calculators niet heel interessant. Je kunt beter een goede review pakken die het verbruik van de videokaart meten (bijvoorbeeld Techpowerup). Dan kan je het vrij nauwkeurig schatten. Wat voor algoritme precies achter de calculator zit weet je immers niet.
| O11 Dynamic White | 5950x | CH8 Hero Wifi | 3090 Vision OC |