Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC upgrade of een nieuwe bouwen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mike515
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 17:53
Ik heb mijn PC eind 2017 gebouwd. Na het recent aanschaffen van de oculus rift S blijkt toch dat ik een upgrade ofwel een nieuwe pc nodig heb om het maximale eruit te halen. Zelf heb ik er niet zo veel verstand van welke componenten goed zijn ofwel bij elkaar passen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil blijven gamen, op het moment speel ik iRacing met de VR bril en ook wel eens Call of Duty games. Ik ben meer een casual gamer, als ik tijd heb speel ik graag een potje met vrienden.

Wat mag het systeem gaan kosten?
een nieuwe build mag rond de 1500 euro kosten. als upgrade heb ik eigenlijk niet echt een idee waar het op uit komt. Vandaar dat ik niet weet of ik beter kan upgraden of deze probeer te verkopen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik:
AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
ASRock A320M-DGS
Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G
Seagate Barracuda, 2TB
Samsung SSD 850 EVO 250GB
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
Seasonic Focus Plus 550 Gold
Fractal Design Define S

asus vg248qe

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf denk ik dat de videokaart de bottelneck is?!? Maar van het een komt weer het andere volgens mij..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als ik er maar een aantal jaren weer moeiteloos mee vooruit kan en alles op een hoge setting kan spelen

Ga je overklokken?
Dit heb ik nog nooit gedaan, kan misschien de moeite zijn?

Wat verwacht je van ons?
Wat zouden jullie me kunnen aanraden? is een upgrade de moeite nog? Is het beter om te wachten totdat de videokaarten wat beter beschikbaar zijn voor een leukere prijs?

Alvast bedankt!!

Alle reacties

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:43
2e hand 3600X erin en een iets nieuwere videokaart