Vraag

• sarabelcan
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 24-12-2020
Hallo,

Ik heb een Wileyfox Swift 2X en kreeg de laatste maanden telkens de melding dat mijn interne opslag bijna vol was. Uiteindelijk heb ik een micro SD kaartje gevonden en dat er vanmorgen ingestoken in de hoop mijn opslagruimte uit te breiden. Bij het installeren heb ik gekozen voor "Format as internal" en daarna geprobeerd data te laten overzetten naar het kaartje. Het bevat maar 2GB dus veel data kon er niet worden overgezet. Als ik nu kijk, staat er enkel 1GB op onder de categorie "Systeem". Sinds de overzetting werkt mijn GSM echter veel trager, veel apps geven foutmeldingen en ik kan niet meer aan mijn foto's. Ik zou dit dus graag ongedaan maken, als dat nog mogelijk is, maar het lukt me niet om de data van de SD-kaart terug te zetten naar mijn interne opslag. Als ik naar Bestanden ga, zie ik enkel twee downloads te staan, alle andere mappen zijn zogezegd leeg (en ik zie geen map SD-kaart staan). En als ik via Instellingen > Opslag en USB > Samsung SD-kaart ga en 'Systeem' aanraak, verschijnt daar enkel "Systeem omvat bestanden die worden gebruikt om Android versie 8.1.0 uit te voeren", geen opties om die data te verplaatsen. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Alvast bedankt voor de hulp!