Beste Tweakers, sinds kort merk ik dat er een soort van zachte zwarte lijntjes verschijnen aan de rand van mijn beeldscherm wanneer ik mijn PC opstart. Na uitvoerig google werk heb ik nog steeds niet echt een duidelijk antwoord van wat hiervan de oorzaak kan zijn.
De antwoorden variëren van “GPU is aan het sterven” en “Beeldscherm ligt op zijn sterfbed”, tot “ Niets aan de hand, kan gebeuren” en “Misschien een beschadigde kabel ergens”.
Nu ben ik heel benieuwd of iemand mij het echte antwoord kan verschaffen. Check foto voor een voorbeeld. De lijntjes verdwijnen na ongeveer 30/45 minuten beeldscherm/pc aan, en komen dan ook niet meer terug, totdat de PC een tijd uit heeft gestaan en weer opnieuw wordt opgestart.
PC:
Processor: Ryzen 7 3700x
GPU: RTX 2070 Super
Scherm: ASUS Rog pg279
Alvast dank voor de hulp!
:strip_exif()/f/image/AlXkJY379TbtoZcM2awnhODO.jpg?f=fotoalbum_large)
De antwoorden variëren van “GPU is aan het sterven” en “Beeldscherm ligt op zijn sterfbed”, tot “ Niets aan de hand, kan gebeuren” en “Misschien een beschadigde kabel ergens”.
Nu ben ik heel benieuwd of iemand mij het echte antwoord kan verschaffen. Check foto voor een voorbeeld. De lijntjes verdwijnen na ongeveer 30/45 minuten beeldscherm/pc aan, en komen dan ook niet meer terug, totdat de PC een tijd uit heeft gestaan en weer opnieuw wordt opgestart.
PC:
Processor: Ryzen 7 3700x
GPU: RTX 2070 Super
Scherm: ASUS Rog pg279
Alvast dank voor de hulp!
:strip_exif()/f/image/AlXkJY379TbtoZcM2awnhODO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t6GX7fp8cxsoY4KuPOpiyVpP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door DramaMined op 24-12-2020 10:06 ]