Mijn vraag
Hoe krijg ik een zo laag mogelijke latency wanneer ik met OBS naar YouTube stream? (Live)
Ik organiseer een Bingo en Pubquiz online voor max. 50 personen. Bij de bingo moeten mensen bellen wanneer ze bingo hebben. De pubquiz loopt via Kahoot en moet dus binnen een bepaalde tijd via je mobiele telefoon een antwoord worden gegeven waarbij geldt: hoe sneller, hoe meer punten.
In beide gevallen is het lastig goed te doen als er een grote lag is.
Bij max. 10 seconden is het goed te timen maar daarboven wordt dat wel heel erg lastig.
Relevante software en hardware die ik gebruik
30 tot 40 mbps uploadsnelheid (bekabeld)
i5 10th gen
NVIDIA MX250
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel YouTube videos die vooral gericht zijn op gamers die via Twitch streamen.
Edit: tikfout
Edit 2: Ik heb al getest met YT settings op een zo laag mogelijke latency en ik blijf een hoge latency houden (> 30 seconden)
Hoe krijg ik een zo laag mogelijke latency wanneer ik met OBS naar YouTube stream? (Live)
Ik organiseer een Bingo en Pubquiz online voor max. 50 personen. Bij de bingo moeten mensen bellen wanneer ze bingo hebben. De pubquiz loopt via Kahoot en moet dus binnen een bepaalde tijd via je mobiele telefoon een antwoord worden gegeven waarbij geldt: hoe sneller, hoe meer punten.
In beide gevallen is het lastig goed te doen als er een grote lag is.
Bij max. 10 seconden is het goed te timen maar daarboven wordt dat wel heel erg lastig.
Relevante software en hardware die ik gebruik
30 tot 40 mbps uploadsnelheid (bekabeld)
i5 10th gen
NVIDIA MX250
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel YouTube videos die vooral gericht zijn op gamers die via Twitch streamen.
Edit: tikfout
Edit 2: Ik heb al getest met YT settings op een zo laag mogelijke latency en ik blijf een hoge latency houden (> 30 seconden)
[ Voor 8% gewijzigd door FijneSuiker op 24-12-2020 14:03 ]