Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers Awards

Pagina: 1
Acties:

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Nu online

@Moonsugar

Hoi,

Waarschijnlijk heb ik iets gemist maar er zijn dit jaar geen Tweakers Awards meer?

https://tweakers.net/awards/

Wordt deze al decennia-lange eindejaarscommunitytraditie* stil stopgezet of komt er binnenkort informatie. Het kan zijn dat ik een artikel hierover over het hoofd heb gezien hoor, heeft iemand anders een linkje ernaar?

(ondanks dat het vaker een populairiteitscontest was dan inhoudelijk een beoordeling, maar toch leuk al meer dan 10 jaar te doen)

[Voor 81% gewijzigd door CyberMania op 23-12-2020 20:08]

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Lancelot
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16-01 13:48

Lancelot

Marketingmanager
Hi,

Binnenkort zal er meer informatie over komen maar het is niet zo dat de Tweakers Awards zijn gestopt. Er gaat wel een wijziging plaatsvinden.

Sinds 1 september 2020 heeft Tweakers de plaats van Hardware Info binnen de European Hardware Association (EHA) overgenomen. De EHA reikt altijd jaarlijks de European Hardware Community Awards uit. Op basis van ons partnership met de EHA worden de Tweakers Awards voortaan onderdeel van deze jaarlijkse community awardverkiezing. Vanuit Tweakers zullen we hier zeker wel onze eigen draai aan geven zodat het format blijft gewaarborgd en niet te veel gaat afwijken van de afgelopen jaren. Verder blijft het in Nederland en België ook gewoon Tweakers Awards heten.

Wegens dit partnership is de uitreiking De uitreiking van de Tweakers Awards voortaan tegelijk met de EHA-awards, naar verwachting in september of oktober. Omdat een fysieke uitreiking onderdeel was van de Tweakers Awards komt dat nu wegens corona ook wel goed uit ;).

Zoals ik al aangaf zullen we binnenkort (begin volgend jaar) met meer informatie komen, maar mocht je toch prangende vragen hebben, laat maar weten.

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18-01 17:47
Lancelot schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:25:

Zoals ik al aangaf zullen we binnenkort (begin volgend jaar) met meer informatie komen, maar mocht je toch prangende vragen hebben, laat maar weten.
nou vooruit: de afgelopen EHA awards zijn allemaal uitgereikt tijdens de Computex in Taipei, betekend dat dat Elite members daar dan ook toegang toe krijgen (icm ticket O-) )

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• CyberMania
  • Nu online
Lancelot schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:25:
Hi,

Binnenkort zal er meer informatie over komen maar het is niet zo dat de Tweakers Awards zijn gestopt. Er gaat wel een wijziging plaatsvinden.

Sinds 1 september 2020 heeft Tweakers de plaats van Hardware Info binnen de European Hardware Association (EHA) overgenomen. De EHA reikt altijd jaarlijks de European Hardware Community Awards uit. Op basis van ons partnership met de EHA worden de Tweakers Awards voortaan onderdeel van deze jaarlijkse community awardverkiezing. Vanuit Tweakers zullen we hier zeker wel onze eigen draai aan geven zodat het format blijft gewaarborgd en niet te veel gaat afwijken van de afgelopen jaren. Verder blijft het in Nederland en België ook gewoon Tweakers Awards heten.

Wegens dit partnership is de uitreiking De uitreiking van de Tweakers Awards voortaan tegelijk met de EHA-awards, naar verwachting in september of oktober. Omdat een fysieke uitreiking onderdeel was van de Tweakers Awards komt dat nu wegens corona ook wel goed uit ;).

Hoi,

Dank voor je snelle reactie. Geen vragen verder. Was gewoon benieuwd omdat normaal altijd rond deze tijd de Awards zijn en ik er geen enkel bericht over heb gezien waarom het al dan niet komt dit jaar. Thanks _/-\o_

• CyberMania
  • Nu online
Ik heb toch nog een nieuwe vraag, bij de abonneesite staat:
Toegang tot het Tweakers Awards-evenement
Hebben de Elite-members een berichtje ontvangen dat dit onderdeel van hun abonnement dit jaar niet meer doorgaat? Kan me voorstellen dat het best lullig is als je 3 maanden geleden een elite-abbo hebt genomen, en zo'n groot spektakel opeens niet meer doorgaat als onderdeel van je abonnement. Er is ook nergens in de afgelopen maanden een *=bij gekomen van let op: dit onderdeel gaat dit jaar misschien niet meer door. Het staat er gewoon nog steeds. Het lijkt er een beetje op alsof heel deze tienjaren-traditie gewoon is vergeten (want: ook geen bericht op de FP over het hoe en waarom; en het gaat niet om zomaar iets maar iets dat al jaren lang wel elk jaar gebeurt en veel exposure geeft normaal).

En kijk Elite is best duur. Dus zou netjes zijn ze wel wat te compenseren, want je betaalt toch flink wat geld en als dan dingen wegvallen vind ik dat niet helemaal eerlijk tov andere abbo's die veel minder betalen.

[Voor 71% gewijzigd door CyberMania op 29-12-2020 21:08]

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
Jammer overgeslagen dit jaar dus .

• CyberMania
  • Nu online
@Lancelot ik heb toch nog een vraag: hoe komt dat er nergens even een officieel berichtje is geweest dat deze jarenlange traditie vorig jaar niet door zou gaan (en mensen dus er maar naar moesten gaan vragen). Het is al een hele lange traditie..

[Voor 6% gewijzigd door CyberMania op 14-01-2021 07:43]

• Lancelot

Lancelot

Marketingmanager
CyberMania schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 07:42:
[...]

@Lancelot ik heb toch nog een vraag: hoe komt dat er nergens even een officieel berichtje is geweest dat deze jarenlange traditie vorig jaar niet door zou gaan (en mensen dus er maar naar moesten gaan vragen). Het is al een hele lange traditie..
De uitreiking was normaal altijd in februari. Het plan is om voor die tijd met een bericht op Tweakers iedereen te informeren over de wijziging. Ik zal dit direct even oppakken met Wout.

• Lancelot

Lancelot

Marketingmanager
CyberMania schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:04:
Ik heb toch nog een nieuwe vraag, bij de abonneesite staat:

[...]

Hebben de Elite-members een berichtje ontvangen dat dit onderdeel van hun abonnement dit jaar niet meer doorgaat? Kan me voorstellen dat het best lullig is als je 3 maanden geleden een elite-abbo hebt genomen, en zo'n groot spektakel opeens niet meer doorgaat als onderdeel van je abonnement. Er is ook nergens in de afgelopen maanden een *=bij gekomen van let op: dit onderdeel gaat dit jaar misschien niet meer door. Het staat er gewoon nog steeds. Het lijkt er een beetje op alsof heel deze tienjaren-traditie gewoon is vergeten (want: ook geen bericht op de FP over het hoe en waarom; en het gaat niet om zomaar iets maar iets dat al jaren lang wel elk jaar gebeurt en veel exposure geeft normaal).

En kijk Elite is best duur. Dus zou netjes zijn ze wel wat te compenseren, want je betaalt toch flink wat geld en als dan dingen wegvallen vind ik dat niet helemaal eerlijk tov andere abbo's die veel minder betalen.
Het is niet het plan dat de uitreiking, zoals we die afgelopen jaren hebben gedaan, niet door gaat. Alleen later in het jaar.

• CyberMania
  • Nu online
Lancelot schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:52:
[...]

De uitreiking was normaal altijd in februari. Het plan is om voor die tijd met een bericht op Tweakers iedereen te informeren over de wijziging. Ik zal dit direct even oppakken met Wout.
Thanks, maar het stemmen begon toch altijd al einde van het jaar? (vandaar dat ik er nu al over begon, anders had ik het ook gewoon netjes afgewacht natuurlijk)

Wel goed om te horen dat het nog wel doorgaat, alleen later!

[Voor 16% gewijzigd door CyberMania op 14-01-2021 08:57]

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True