Hallo,
Dit is m'n eerste post hier. Ik ben een jongeman van 45 uit België en ben op zoek naar een PC die zowel door mezelf als m'n vrouw gebruikt zal worden. Bij mij vooral voor het bewerken van foto's en video's, bij haar vooral om te surfen en spelletjes te spelen op Facebook
Ik heb al een monitor (BENQ PD3200U) waar ik zeer tevreden over ben, maar mijn huidige PC vind ik maar niks.
Hieronder heb ik proberen duidelijk te maken wat mijn wensen zijn. Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen zou dat zeer tof zijn!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Fotobewerking (Affinity, Photoshop) en 4k (evt. 8k) videobewerking
- Gamen is ondergeschikt, enkel FB spelletjes
- snel kunnen schakelen tussen meerdere programma's tegelijkertijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximumprijs 2500€, incl. levering, assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetensbord, muis en monitor heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil eigenlijk gewoon dat het systeem snel is en vele jaren dienst kan bewijzen. Verder zou ik het graag zo stil mogelijk hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, zolang het maar een merk is dat zijn strepen al verdiend heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder vermeld, liefst zo stil mogelijk. En duurzaam.
Ga je overklokken?
Nee, ken ik te weinig van
Wat verwacht je van ons?
Als iemand mij zou kunnen helpen met het samenstellen van zo'n systeem binnen een budget van 2500 euro, zou dat fantastisch zijn. Ik zou dan natuurlijk een verkoper moeten zoeken die dit systeem voor mij kan samenstellen, want zelf heb ik er geen kaas van gegeten. Een kant-en-klaar systeem kan natuurlijk ook!
Dank u :-)
Dit is m'n eerste post hier. Ik ben een jongeman van 45 uit België en ben op zoek naar een PC die zowel door mezelf als m'n vrouw gebruikt zal worden. Bij mij vooral voor het bewerken van foto's en video's, bij haar vooral om te surfen en spelletjes te spelen op Facebook
Ik heb al een monitor (BENQ PD3200U) waar ik zeer tevreden over ben, maar mijn huidige PC vind ik maar niks.
Hieronder heb ik proberen duidelijk te maken wat mijn wensen zijn. Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen zou dat zeer tof zijn!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Fotobewerking (Affinity, Photoshop) en 4k (evt. 8k) videobewerking
- Gamen is ondergeschikt, enkel FB spelletjes
- snel kunnen schakelen tussen meerdere programma's tegelijkertijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute maximumprijs 2500€, incl. levering, assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetensbord, muis en monitor heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil eigenlijk gewoon dat het systeem snel is en vele jaren dienst kan bewijzen. Verder zou ik het graag zo stil mogelijk hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, zolang het maar een merk is dat zijn strepen al verdiend heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder vermeld, liefst zo stil mogelijk. En duurzaam.
Ga je overklokken?
Nee, ken ik te weinig van
Wat verwacht je van ons?
Als iemand mij zou kunnen helpen met het samenstellen van zo'n systeem binnen een budget van 2500 euro, zou dat fantastisch zijn. Ik zou dan natuurlijk een verkoper moeten zoeken die dit systeem voor mij kan samenstellen, want zelf heb ik er geen kaas van gegeten. Een kant-en-klaar systeem kan natuurlijk ook!
Dank u :-)