Wijziging User Review - Cain69 Sh1fty

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:38
Hoi,

Verkoper plaatst de volgende review:

Ik ben nogal geschrokken van de manier hoe sommige tweakers hier met elkaar omgaan.

Dwingt een verkoopprijs af die niet realistisch is.
En dreigt vervolgens dat die een slechte review gaat achterlaten als ik het niet voor dat bedrag aan hem verkoop.

Ik heb letterlijk de vraagprijs geboden. In eerste instantie incl. verzendkosten, na onderhandeling ben ik akkoord gegaan met het betalen van extra verzendkosten. Hoe dwing ik dan een verkoopprijs af? Ik ga in op zijn aanbod. Ik heb ook niet gedreigd met het achterlaten van een slechte review, dit heb ik gewoon gedaan nadat hij via DM met een reden kwam die enkel op persoonlijk gemak gestoeld was. Het hele bericht klopt niet.

Hiernaast loopt hij in de DM te schelden en digitale middelvingers te sturen. En dan ben ik onfatsoenlijk, puur omdat ik zeg wat ik vind van de gang van zaken.

Ik denk niet dat ik er met deze meneer uit ga komen. Ik zie graag dat zijn review verwijderd wordt. Men mag mijn DM's inzien, als ik verkeerd heb gehandeld hoor ik dat ook graag. Ik weet niet hoe ik een directe link maak van een review, maar hij staat bovenaan mijn profiel: gallery: Sh1fty

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit lijkt mij een redelijk duidelijk geval. Er is een overeenkomst en verkoper ziet daar eenzijdig van af. Ik heb de review verwijderd en zal de andere partij aanspreken op zijn communicatie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zie dat je inmiddels een nieuwe review hebt geplaatst @Cain69

Dat is absoluut niet de bedoeling. Bij deze is de nieuwe review dan ook verwijderd. Weer een nieuwe review plaatsen over deze advertentie is niet toegestaan.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.