MXStream doe het zelf pakket

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-08 15:51

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
heeft iemand al ervaring met het MXtream doe het zelf pakket als je een analoge lijn hebt?

Wil het aanschaffen maar als het echt vreselijk veel gekloot is dan denk iker toch nog 3 keer over na.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

ik had hem onder win98 en nt5 up and running in 15 min. :)

wel vantevoren de documentatie gelezen offcourse!

het lastigste is het instellen van het modem via je browser (en zo moeilijk is dat nou ook weer niet)

succes met je keuze

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ik had dat in ongeveer 20 minuten werkend en moest toen nog 5 minuten bellen voor me wachtwoord al met al dus in een hlaf uurtje zo gefixt dat hele huis kon inetten met sygate op de server :)

Sommige mensen....

Verwijderd

Installeren was zo gebeurt, maar het goede pakket opsturen duurde iets van 3 maanden.

Oftewel zaten er gewoon een paar "broodbakkers" te slapen bij het distributie centrum

Verwijderd

na 4 maanden w88 op mijn pakket in 5 min. aangelegd en geinstalleerd :)

Verwijderd

Duurde bij mij allemaal wat langer omdat er sprake was van een "probleem" aansluiting, ik moest dus in de meterkast de telefoondraden doorknippen alleen kwam ik tot de ondekking dat er een PTT kastje miste die ik vervolgens moest ophalen bij de Primafoon.

Ik dus vrolijk verder met aanleggen, was alleen een beetje dom bezig want ik knipte de telefoondraden door met een ijzerenschaar en op die lijn staat spanning |:( :z

Al met al heeft het mij ongeveer 1 dag gekost om de boel aan te sluiten.

Configureren is vet simpel (PC gedeelte enz)

maare het is best te doen het aansluiten, er zit een duidelijke cd-rom bij die je helpt bij de aansluiting en anders is er nog een tel-Helpdesk waar je met vragen terecht kunt.

Suc6 ermee :)

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-08 15:51

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Echt appeltje eitje dus.

Niet te begrijpen dat mensen 300 meer betalen om het te laten doen.

Dan ga ik het ook maar aanvragen.

bedankt jongens

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heel simpel idd
Alleen als je telefoonnetwerk een beetje brak is zoals bij mij is et wat moeilijker, want dna moet je dat nog gaan veranderen :(
Maar verder is het goed te doen :)

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 11:44 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
maare het is best te doen het aansluiten, er zit een duidelijke cd-rom bij die je helpt.
[..]
Die cd zat bij mij krom in de doos (modem lag erop) :) maar had em toch niet nodig

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
zorg alleen niet dat je een oude versie hebt van de nt1 (isdn kastje) wat is dat een kut werk om die kabeltjes dr in te vrummelen :(

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 12:44 schreef Hyperbird het volgende:
zorg alleen niet dat je een oude versie hebt van de nt1 (isdn kastje) wat is dat een kut werk om die kabeltjes dr in te vrummelen :(
Het ging toch om een analoge lijn :?

Verwijderd

tis simpel, maar alleen als alles ook klopt wat in de beschrijving staat.

Als eerste maak de meest linkse connector op je nt5 kastje los.. Ok die kan bij mij niet los omdat er allemaal draadjes vast zitten in de nt5 bak. Dus niets connector :(

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
was zo aan gelegd geen probleem deed er wat langer over dan 20 minuten maar ja eerst lezen en dan beginnen en niet andersom dat scheelt ook wel..

alles trouwens binnen in 3 weken ;)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op maandag 13 augustus 2001 12:04 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Die cd zat bij mij krom in de doos (modem lag erop) :) maar had em toch niet nodig
En mocht je om 1 of andere reden je pakket weet moeten inleveren dan mag jij betalen voor het kapotte cd'tje...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

ADSL draaiende krijgen, +/- 20 min.
Lan draaiende krijgen +/- 5 uurtjes. Kapotte netwerkkaarten, opnieuw installen etc. etc. etc.
Pagina: 1