Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een AV receiver die min 3 zones apart kan bedienen?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Budget van 1000 - 1500 euro
Geen idee of dit een realistisch budget is
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op de speler worden aangesloten:
• In totaal 12 boxen, als volgt onderverdeeld.
Zone 1: 4 boxen in de leefruimte die gebruikt worden om naar een beamer te kunnen kijken
Zone 2: a. 2 boxen in de keuken, b. 2 boxen in de badkamer. Dit kan 1 zone zijn omdat ze toch gelijktijdig gebruikt worden (Badkamer ligt vlak naast de keuken)
Zone 3: De tuin, a. 2 boxen in de oversteek van het terras, b. 2 boxen in het tuinhuis
Apparaten Wii Spelconsole, Android mediaspeler, DVD speler, Chromecast
[
Ben zelf al eens op zoek geweest, maar ontbreek de kennis om door het bos de bomen te zien.
Heb momenteel een Denon staan "AVRX1300W". Al regelmatig wat problemen mee gehad, dus eventueel geen Denon meer.
Waarschijnlijk is dit niet voldoende informatie maar weet zelf niet wat er nog aan toe te voegen
Ik zoek een AV receiver die min 3 zones apart kan bedienen?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Budget van 1000 - 1500 euro
Geen idee of dit een realistisch budget is
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op de speler worden aangesloten:
• In totaal 12 boxen, als volgt onderverdeeld.
Zone 1: 4 boxen in de leefruimte die gebruikt worden om naar een beamer te kunnen kijken
Zone 2: a. 2 boxen in de keuken, b. 2 boxen in de badkamer. Dit kan 1 zone zijn omdat ze toch gelijktijdig gebruikt worden (Badkamer ligt vlak naast de keuken)
Zone 3: De tuin, a. 2 boxen in de oversteek van het terras, b. 2 boxen in het tuinhuis
Apparaten Wii Spelconsole, Android mediaspeler, DVD speler, Chromecast
[
Ben zelf al eens op zoek geweest, maar ontbreek de kennis om door het bos de bomen te zien.
Heb momenteel een Denon staan "AVRX1300W". Al regelmatig wat problemen mee gehad, dus eventueel geen Denon meer.
Waarschijnlijk is dit niet voldoende informatie maar weet zelf niet wat er nog aan toe te voegen