Call Recorder voor iPhone?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik ben op zoek naar een app die al mijn inkomende-/uitgaande iPhone gesprekken opneemt... AUTOMATISCH.

Zijn er goede apps beschikbaar, zo ja welke raden jullie me aan?
(als het kan graag gratis, alhoewel de kwaliteit natuurlijk het belangrijkste is)

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Beste antwoord (via The_Prodigy1982 op 30-12-2020 10:57)

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-09 22:26
Ik heb goede ervaringen met de betaalde app TapeACall pro. Je zet met deze app een tweede lijn op die zowel jou als je gesprekspartner opneemt. Het opslaan en delen van de gesprekken werkt erg eenvoudig.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt naar iphone call recorder vind je al de nodige apps. Heb je dat al geprobeerd, en zo ja, waarom voldeed het niet?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47

nelizmastr

Goed wies kapot

Opname zonder medeweten van de andere kant is volgens mij niet helemaal legaal.
Let er dus wel op dat als het al lukt je de ander het wel meldt.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
nelizmastr schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:00:
Opname zonder medeweten van de andere kant is volgens mij niet helemaal legaal.
Let er dus wel op dat als het al lukt je de ander het wel meldt.
Mag je een gesprek opnemen?
Om meteen met de deur in huis te vallen: ja, als particulier mag je een telefoongesprek opnemen. Ook ben je niet verplicht de ander hierover vooraf in te lichten, al mag dat natuurlijk wel. Bedrijven mogen niet zomaar een telefoongesprek opnemen.
Aldus KPN.com

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47

nelizmastr

Goed wies kapot

Ah kijk. Ik bel voor 90% zakelijk, dus vandaar mijn aanname. Dank voor de toelichting :)

I reject your reality and substitute my own

• The_Prodigy1982
Daedalus schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:52:
Als je zoekt naar iphone call recorder vind je al de nodige apps. Heb je dat al geprobeerd, en zo ja, waarom voldeed het niet?
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd... er staan vrij veel van dat soort apps in de App Store.
Waarom alles uit gaan proberen, als WELLICHT iemand heir al positieve ervaringen heeft met bepaalde apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 13:42
The_Prodigy1982 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:33:
[...]

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd... er staan vrij veel van dat soort apps in de App Store.
Waarom alles uit gaan proberen, als WELLICHT iemand heir al positieve ervaringen heeft met bepaalde apps?
Ik ben hier ooit voor mijn werk mee bezig geweest om eea uit te zoeken, er waren toen wel wat apps die wat kunnen, maar iOS is dusdanig dicht getimmerd dat je niet zonder meer je inkomende audio op kan nemen. Audio stream is daarvoor afgeschermd. Opties die er waren:
- soort van dictafoon idee, dus alleen over speaker
- alles via een soort centrale, kost echter extra en onhandig
- tapeacall achtige ideeën toevoegen aan het gesprek
- jailbreak

Wij hebben destijds onder meer hierom voor Android gekozen waar dat wel mogelijk was met acr call recorder, maar dat is inmiddels ook dicht getimmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
ExiZTeNcE schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 01:36:
[.

Wij hebben destijds onder meer hierom voor Android gekozen waar dat wel mogelijk was met acr call recorder, maar dat is inmiddels ook dicht getimmerd.
Dus nu zijn jullie weer terug naar IOS?

😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 13:42
Haga schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 08:44:
[...]

Dus nu zijn jullie weer terug naar IOS?

😉
Meh soort van eigen keuze inmiddels, maar zonder opnames aan onze kant idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bove027
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:51
Hallo!

Ik zit nu net te zoeken naar hetzelfde: automatisch alle gesprekken opnemen (en dan bepaalde tijd bewaren tenzij je langer wil bewaren bijvoorbeeld).
Ook voor iPhone hier.

Zelfse punt als @The_Prodigy1982 . In plaats van alle wazige apps uitproberen hoop ik dat er iemand goede ervaringen heeft.

(Jarenlang Android gehad en daar zit zoveel gare en lekke software tusen dat ik de "neem al mijn gesprekken" feature niet zomaar mee wil uitproberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clements
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 06:56
Kun je niet een bluetooth voice recorder gebruiken, waar alle audio over gaat?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-09 22:26
Ik heb goede ervaringen met de betaalde app TapeACall pro. Je zet met deze app een tweede lijn op die zowel jou als je gesprekspartner opneemt. Het opslaan en delen van de gesprekken werkt erg eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:28
Is het een vereiste dat de opname op iOS plaatsvindt? Anders zou je calls via een MacOS device kunnen laten lopen en dan Audio Hijack gebruiken. Iets omslachtiger wellicht, maar geeft je veel vrijheid in hoe je gesprekken op wil nemen. Gebruik het zelf als fallback (en ter referentie in editfase) bij podcastopnames waarbij de geïnterviewde op een andere locatie zit en zelf zijn/haar audio moet opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
kapi_tijn schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:26:
Ik ga het proberen... heb hem inmiddels gedownload.
Thanks

[ Voor 15% gewijzigd door The_Prodigy1982 op 30-12-2020 10:58 ]

Pagina: 1